لباس راه راه یکی از اقلام ضروری در کمد لباس شماست. لباس راه راه هرگز از مد نمی افتد و اگر اصول پوشیدن آن را به درستی رعایت کنید، می توانید بسیار شیک و برازنده باشید. شما می توانید وسایل راه راه را به هر سبکی بپوشید. از سبک های بوهو و رنگارنگ گرفته تا سبک های مینیمالیست ساده و ظریف. در این مقاله به توضیح اصول کلی استایل با لباس راه راه می پردازیم و ایده های جذابی برای پوشیدن لباس راه راه پیشنهاد می کنیم. با ما در مجله دیجی استایل همراه باشید.

 
لباس راه راه در تاریخ مد و طراحی لباس.
لباس راه راه از قرون وسطی رایج شد و در آن زمان فقط در لباس زندانیان، دلقک ها و جلادها و زندان بانان استفاده می شد. به همین دلیل لباس راه راه در فرهنگ غربی معنایی منفی و غیرقابل قبول داشت. این تصور تا زمان ملکه ویکتوریا در قرن نوزدهم ادامه داشت، زمانی که ملکه ویکتوریا کت و شلوار ملوانی راه راه را برای پسرش انتخاب کرد. این طرح در لباس‌های ملوانی و لباس‌های حمام رایج شد.
 
با آغاز قرن بیستم، استفاده از طرح راه راه در دنیای مد رواج بیشتری پیدا کرد که در آثار طراحان مشهور می توان آن را مشاهده کرد. به عنوان مثال، کوکو شانل ایده لباس های راه راه را از کارگران گرفت و راه راه های سفید و آبی را به طرح های خود اضافه کرد. از دهه 1950 ستاره های سینما شروع به پوشیدن پیراهن های راه راه کردند و در دهه های بعد این طرح محبوبیت بیشتری پیدا کرد و اگرچه در ابتدا نمادی از شورش به شمار می رفت، اما امروزه یکی از رایج ترین لباس ها به خصوص در لباس های روزمره است. لباس ها.چگونه با لباس های راه راه بدن خود را متعادل تر نشان دهید؟
تصور غلط رایج در مورد لباس راه راه این است که لباس راه راه باعث می شود بدن فرد پهن تر و بزرگتر به نظر برسد. از این نظر، باید به شما بگوییم که در استایل با لباس های راه راه، تعادل کلید اصلی است. طرح راه راه دارای ویژگی های خاصی در سطح بصری است زیرا با داشتن خطوط عمودی و افقی می توانید نگاه خود را در جهت دلخواه هدایت کرده و بدن خود را شکل دهید. لباس راه راه به دلیل ویژگی های بصری اش می تواند خطاهای دید ایجاد کند و با این ویژگی خاص می توانید به سبک خود با این طرح ها بازی کنید و اندام خود را متعادل تر نشان دهید.
 
برای این کار ابتدا باید فرم بدن خود را به خوبی بشناسید تا هنگام پوشیدن لباس های راه راه متعادل تر به نظر برسید. جاهایی را که باید بزرگ کنید و جاهایی را که نباید کوچکتر کنید.
 
اگر می‌خواهید سینه‌تان بزرگ‌تر به نظر برسد، باید لباس‌هایی با نوارهای افقی یا نوارهای عمودی پهن روی بالاتنه‌تان بپوشید. برای مردان، به خصوص اگر می خواهند مربعی شکل تر به نظر برسند، پوشیدن راه راه افقی می تواند بسیار موثر باشد.
لباس راه راه برای تعادل بدن.
 
اگر می‌خواهید باسن‌تان پهن‌تر به نظر برسد، می‌توانید شلوار یا دامن‌هایی بپوشید که نوارهای افقی پهن یا راه‌راه‌های عمودی دارند. این ایده برای خانم هایی که می خواهند دور باسن خود را پهن تر به نظر برسانند ایده بسیار خوبی است.
لباس راه راه برای تعادل بدن.
 
اگر می خواهید لاغرتر و بلندتر به نظر برسید، لباس هایی با راه راه های عمودی باریک برای شما مناسب هستند. این طرح ها بسیار شیک و مد روز هستند و شما را لاغرتر و بلندتر نشان می دهند.فقط به یاد داشته باشید که اگر می خواهید لاغرتر به نظر برسید، ترکیب لباس های سایز بزرگ با طرح های راه راه ایده خوبی نیست و بهتر است لباس های متناسب بپوشید.
لباس راه راه برای تعادل بدن.
 
البته شلوارهای نواری با طرح های باریک می تواند ایده خوبی برای افراد سایز بزرگ یا کسانی باشد که می خواهند پاهایشان لاغرتر و بلندتر به نظر برسد.
اگر می‌خواهید کمرتان باریک‌تر باشد، دکمه‌های پیراهن، ژاکت یا کاپشن‌تان را باز بگذارید و زیر آن یک تی‌شرت یا تاپ راه راه بپوشید. ویژگی طرح های راه راه به ایجاد یک پاس مصنوعی بصری کمک می کند تا کمر شما در این سبک باریک تر به نظر برسد.
طرح راه راه لایه ای
 
راه راه های رنگارنگ؛ ترکیب های شاد و هیجان انگیز.
راه راه های رنگارنگ
 
 
 
برای داشتن استایلی جذاب و هیجان انگیز با طرح های راه راه، طرح های راه راه رنگارنگ را انتخاب کنید. ترکیب رنگ های متضاد در این طرح ها می تواند بسیار شاد و هیجان انگیز باشد. در تابستان پیراهن های زنانه یا مردانه با طرح های راه راه رنگارنگ می تواند ایده بسیار جذابی باشد. اگر می خواهید جسارت بیشتری داشته باشید، روی طرح های ترکیبی شرط بندی کنید، مثلا پیراهنی را انتخاب کنید که زمینه رنگی و طرح های متضاد داشته باشد، در غیر این صورت، اگر به دنبال استایل های محافظه کارانه تر هستید، زمینه سفید را با رنگ هایی مانند قرمز، سبز ترکیب کنید. و آبی . آن را امتحان کنید.
 
چگونه در تابستان 1401 پیراهن را به استایل خود اضافه کنیم؟
ترکیب طرح های راه راه با یکدیگر؛ خاص و مدرن
ترکیب طرح های راه راه با یکدیگر.
 
ایده دیگر برای استایل کردن با لباس های راه راه، ترکیب و ست کردن لباس های راه راه است.به عنوان مثال، یک تاپ راه راه افقی را با یک شلوار راه راه عمودی ست کنید. این سبک نیاز به شجاعت دارد، اما می تواند خاص و منحصر به فرد باشد. اگر می خواهید این سبک را امتحان کنید، بهتر است عناصر را با طرح های نسبتا ساده تری ترکیب کنید تا استایل شما زیاد شلوغ نشود.
 
استفاده از عناصر راه راه لایه ای
نوارهای لایه ای
 
یکی از بهترین وسایل برای لایه بندی لباس. ترکیب کت یا کت زنانه با تاپ راه راه و کاغذ یکی از کلاسیک ترین استایل های زنانه است و بسیاری از مردان زیر کت یا پلیور خود پیراهن راه راه می پوشند. به دلیل ویژگی های چند بعدی، چاپ های راه راه به استایل شما عمق می بخشد و آن را بسیار چشم نوازتر و جذاب تر می کند. در تابستان می توانید زیر کت یا پیراهن خود یک تاپ یا پیراهن راه راه بپوشید یا در زمستان زیر کت پاییزی ژاکت راه راه بپوشید.
 
ترکیب طرح های راه راه با انواع دیگر طرح ها؛ طرح ها را به روش های جسورانه اما خلاقانه ترکیب کنید.
راه راه در ترکیب با طرح های دیگر
 
طرح های راه راه از جمله طرح هایی هستند که به راحتی می توانید آن ها را با طرح های دیگر ترکیب کنید و ترکیب هایی جسورانه و خلاقانه ایجاد کنید. یک یا چند آیتم طرح دار را انتخاب کنید و بر اساس هماهنگی رنگ آنها را با آیتم های راه راه جفت کنید. اگر کمی محافظه کار هستید، لباس راه راه سیاه و سفید خود را انتخاب کنید و آن را با طرح های دیگر ترکیب کنید. از گل‌دار گرفته تا چهارخانه، خال‌خالی و غیره، پیشنهاد می‌کنیم یک الگو را به عنوان الگوی غالب در نظر بگیرید و سعی کنید انواع مختلف لباس را در لباس‌های خود انتخاب کنید.
 
یکی دیگر از ایده های ساده برای این ایده ترکیب عناصر طرح دار با استایل تک رنگ و ایجاد ظاهری خلاقانه و جذاب برای خود است.راه راه های ظریف را به ظاهر خود اضافه کنید
طرح های راه راه ظریف
 
به جای انتخاب لباس کاملاً راه راه، می توانید لباس هایی را انتخاب کنید که فقط تا حدی راه راه هستند. با این روش می توانید خطوط راه راه را به شکلی بسیار ظریف به ظاهر خود اضافه کنید. به عنوان مثال، لباسی با آستین های راه راه یا طرح های راه راه دور یقه بپوشید.
 
طرح های راه راه چند بعدی؛ آوانگارد و خاص
طرح های راه راه چند بعدی.
 
اگر می خواهید از سبک های کلاسیک دور شوید و ظاهر خاص تری داشته باشید، سراغ طرح های راه راه نامنظم و چند بعدی بروید. همانطور که گفتیم با توجه به ویژگی های خاص راه راه ها، این طرح ها می توانند چشم ها را هدایت کرده و فرم ایجاد کنند، بنابراین لباس هایی با طرح های چند بعدی می توانند بسیار خاص و نوآورانه به نظر برسند.
 
همه چیز در مورد سبک آوانگارد. خلاقیت، ساختارشکنی و پویایی
چگونه می توان از طرح های راه راه در سبک های مختلف استفاده کرد؟
اگر به هر دو سبک مینیمالیستی و کلاسیک علاقه دارید، طرح های راه راه ساده تری را انتخاب کنید و آنها را با لباس های خنثی ترکیب کنید. برای مثال ترکیب پیراهن راه راه مشکی و سفید با بلیزر مشکی یک ترکیب کلاسیک اما مینیمال با استایل زیاد است و یا ترکیب کت و شلوار راه راه و پیراهن ساده یکی از کلاسیک ترین استایل های مردانه است.
 
برای کسانی که به استایل کژوال علاقه دارند، پیراهن های راه راه نخی یکی از بهترین گزینه ها برای داشتن استایلی راحت و در عین حال زیبا و جذاب است. کت و پیراهن های راه راه نخی روشن زنانه یکی از بهترین گزینه ها برای استایل تابستانی کژوال است.طرح های راه راه گاه به گاه و کلاسیک.
 
اگر به سبک هنری و همچنین آوانگارد علاقه دارید، راه راه های چند بعدی و ترکیبی به دلیل ویژگی های بصری خاص خود می توانند گزینه بسیار متفاوت و جذابی برای شما باشند، طرح هایی که می توانند جلوه شطرنجی کوبیستی به استایل شما ببخشند.
 
نوارهای تند
 
اگر به سبک بوهو علاقه دارید، به سراغ طرح های راه راه رنگارنگ بروید و این طرح های زیبا و چشم نواز را با سایر اقلام بوهو ترکیب کنید و ظاهری رنگارنگ و هیجان انگیز برای خود بسازید.
 
طرح های راه راه بوهمیایی
 
و در نهایت
در این مقاله اصول ترکیب راه راه های شیک برای نشان دادن اندام متعادل را توضیح داده ایم و سپس ایده هایی برای پوشیدن راه راه های شیک را مطرح کرده ایم. برای اینکه اجناس راه راه با توجه به فرم اندامتان، اندام شما را متعادل تر نشان دهند، لطفا به اصول هماهنگی طرح های راه راه با استایل توجه کنید. کدام نوع لباس را از بین طرح های راه راه انتخاب کنید و چگونه آن را با سایر لباس های استایل خود ترکیب کنید به سلیقه و البته استایل شخصی شما بستگی دارد. برای انتخاب راحت تر می توانید از ایده ها و پیشنهادات ارائه شده در این مقاله الهام بگیرید و با لباس های راه راه استایل های جذاب و جذابی داشته باشید.