آمارهای نوید بخش از دیجیکالا

قبل از اینکه آمارها را بررسی کنیم به شما بگویم دلیل اینکه بیشتر از دیجیکالا صحبت میکنم این است که کسب و کار موفق ایرانی است و می تواند الگوی خوبی برای ما باشد.
 
اگر از روایت های شیرین گذر کنیم، متوجه می شویم که الگوی رفتاری کاربران اینترنتی در خرید و فروش آنلاین و مارکت پلیس دیجیکالا نکات جذابی را از تشنگی فضای دیجیتال ایران به می گوید.
 
بریم سراغ آمار های شگفت انگیز دیجیکالا:
حضور ۲۴۹هزار فروشنده در بستر مارکت‌پلیس دیجی‌کالا
 
حضور بیش از ۳۴۰۰‌نفر، فروشنده محصولات بومی محلی
 
بیش از ۳۹میلیون بازدید یکتای ماهانه
 
ظرفیت پردازش روزانه بیش از ۹۶۰هزار کالا
 
بیش از ۷میلیون و ۵۰۰‌هزار تنوع کالایی در دیجی‌کالا
 
 
دیجیکالا مسئله کتابخوانی هم برایش مهم است!
اگر گزارش سال 1400 دیجیکالا را مطالعه کنید متوجه یک نکته مهم در مورد کتاب می شوید. بله کتاب جز پرجستجو ترین عبارات در دیجیکالا بوده است یعنی در رتبه دوم!!!
 
دیجیکالا با رفتاری که در اکوسیستم داشته توانسته کاربران را به سمت کتابخوانی هدایت کند و سهم خود را از این مسئولیت اجتماعی ادا کند.
 
کلام آخر؛ محمد نصیری بنیان گذار وبین سئو
خب رسیدیم به انتهای این محتوای جذاب برای آمار فروش اینترنتی ایران! البته این آمارها تقریبا سالی یکبار توسط مجموعه های خصوصی و دولتی منتشر می شوند و متاسفانه مرجعی برای بررسی دقیق در بازه های زمانی کوتاه وجود ندارد. اما همین گزارش ها هم کلی به شما ایده می دهد. اینکه مثلا کتاب هم می تواند فروش اینترنتی خوبی داشته باشد و