خرید لباس زنانه پیچیدگی ها و فوت و فن های زیادی دارد. دانستن هر کدام به شما کمک می کند که تیپ و استایل مناسب تری را برای خود داشته باشید. اما زمانی که صحبت از خرید اینترنتی می شود علاوه بر این فوت و فن ها برخی موارد دیگر نیز اضافه می شوند.

 
خرید لباس زنانه پیچیدگی ها و فوت و فن های زیادی دارد. دانستن هر کدام به شما کمک می کند که تیپ و استایل مناسب تری را برای خود داشته باشید. اما زمانی که صحبت از خرید اینترنتی می شود علاوه بر این فوت و فن ها برخی موارد دیگر نیز اضافه می شوند. هر کدام از این راه‌ها در عین ساده به نظر رسیدن، به شما کمک می‌کنند استایل بهتری برای خودتان بسازید و جلوی اشتباه کردن را بگیرید.
 
خرید لباس مناسب سایز
در زمان خرید مهمترین کار این است که لباسی متناسب با سایز اصلی خود را تهیه نمایید. به اصطلاح به سایز خود وفادار باشید. به عنوان مثال برخی از خانم هایی که اضافه وزن دارند تصور می کنند که اگر لباس های گشاد و بزرگتر از سایزشان بپوشند، اضافه وزن و چاقی شان مخفی می شود. البته این مساله تنها زمانی پاسخ می دهد که مثلا چاقی در بخشی از بدن باشد، مثلا چاقی شکم و پهلوها که می توان با پوشیدن یک تیشرت گشاد آن را پوشاند. اما باز تاکید می کنیم در هنگام خرید لباس به سراغ لباس های خیلی گشاد و سایز خیلی بزرگتر خود نروید.
 
خرید لباس های مجلسی
در مجلس رسمی لباس مجلسی پوشیده می شود و این نکته را هیچ گاه فراموش نکنید که لباس مجلسی نشان دهنده تیپ، شخصیت و سلیقه شماست. در هنگام خرید لباس مجلسی یا لباس شب زنانه زمان و توجه بیشتری به خرج دهید و حتما حداقل دو الی سه دست لباس شب شیک در کمد لباس های تان داشته باشد. لباس شب زنانه معمولا بصورت ماکسی بلند هستند و زرق و برق خاص بر روی پارچه آن کار شده است. اگر مجلسی که به آن دعوت شده اید کمی خودمانی تر است، می توانید به سراغ لباس های کوتاه تر با زرق و برق کمتر بروید. خرید اینترنتی انواع لباس و پوشاک را نیز در هر حالتی فراموش نکنید. مخصوصا زمان هایی که فرصت چندانی ندارید و خیلی سریع می توانید به مدل های مجلسی شیک و به روز دسترسی داشته باشید.