نقش کمربند در سبک، در گذشته کمربند به عنوان لباس‌ساز محسوب می‌شد، اما امروزه نقش مهمی دارند و به عنوان یکی از ابزارهای وزنی شناخته می‌شوند که لباس را پر می‌کنند.

 
خرید تسمه ای که هرگز استفاده نشده باشد یا متناسب با سبک شما باشد امکان پذیر نیست.
 
نکات مفیدی برای شیک قرار دادن کمربند وجود دارد. زیرا اگر کمربند با لباس هماهنگ نباشد، می تواند استایل را خراب کند یا ایرادات بدن را آشکار کند.
 
در ادامه به شما می گوییم که چه لباس هایی با هر کمربند ست می شوند.
 
به چه روش هایی به کمربند نیاز دارید؟
لباس کمربند نیاز به کمربند دارد، حتی اگر لباس نیاز به کمربند نداشته باشد، دیدن کمربند تاکید می کند که باید از آن استفاده کنید و به نظر می رسد که ندارید، اما استایل شما کامل نیست، اما استفاده از آن لباس شما را بهبود می بخشد.
 
وقتی لباس های رسمی مانند شلوار و لباس می پوشید، می توانید با استفاده از یک کمربند شیک استایل خود را افزایش دهید.
 
اگر لباس شما وسط کمر گشاد است می توانید از کمربند برای اندازه گیری آن استفاده کنید و جلوه بهتری به لباس بدهید.
 
چه روشی به کمربند نیاز ندارد؟
استفاده از این وسیله بر روی لباس های بدون کمربند مانند شلوار، دامن و ... نیازی به استفاده از کمربند ندارد. زیرا کمربند در قسمت پایین لباس باعث افزایش مقدار اضافی می شود.
 
در انتخاب کمربند به ساختار، تناسب، اندازه و نوع آن توجه کنید.
 
کمربند را انتخاب کنید که با استایل شما مطابقت داشته باشد
کمربند را می توان به خط طبیعی کمر، بالای خط کمر در قسمت میانی باریک پایین خط کمر بست، اما بستگی به اندام و لباس شما دارد.کمربندهای پهن برای افراد قدبلند و قدبلند مناسب هستند، کمربندهای باریک برای افراد کوتاه قد و کوتاه قد مناسب هستند که می توانند استایل خود را با استفاده از کمربند تنظیم کنند.
 
انتخاب کمربند مناسب استایل شما را بلندتر و فرم بدن شما را زیباتر می کند.
 
انواع تسمه و کاربرد آنها
کمربند با عرض کم: به عنوان نگهدارنده از نوع شلوار یا دامن که باید در جای مناسب قرار گیرد.
 
بند کمر با عرض متوسط: مناسب برای شلوار، دامن و شلوار جین.
 
کمربندهای پهن: این کمربندها هم می توانند لباس را تزیین کنند و هم فرم بدن را مشخص می کنند و برای ست شدن با انواع مانتوها و کت های بلند مناسب هستند.
 
کمربندهای بسیار پهن: این نوع کمربندها را باید روی خط کمر قرار داد. از این کمربندها می توان برای انواع لباس، کت و دامن استفاده کرد. برای انواع کاغذ سفید و لباس هم می توانند انتخاب خوبی باشند.
 
کمربند زنجیر: مناسب برای هر لباس. مدل بزرگتر کمربند زنجیر که به نوعی ترند شده است یکی از زیباترین و جذاب ترین تزیینات برای انواع لباس ها محسوب می شود.
 
کلمات اخر
شاید برای خرید کمربند اهمیتی نداشته باشید و به انتخاب نوع کمربند و ست کردن آن با لباستان اهمیتی نداده باشید، اما انتخاب و نحوه ست کردن این ابزار با لباستان برای زیبایی استایل شما مهم است و به شما کمک می کند. شما استایل خود را کامل می کنید پس استفاده از کمربندها را دست کم نگیرید و با توجه به استایل خود از تنوع استفاده کنید. وقتی کمربند را با استایل خود هماهنگ می کنید، به جواهرات خود توجه کنید.اگر کمربندی که در استایل خود استفاده می کنید نقش تزیینی در لباس و استایل شما دارد، سعی کنید کمتر از جواهرات استفاده کنید.