وارن بافت در این باره می گوید:

 
صداقت، هدیه ای بسیار گران قیمت است، از آدم های ارزان قیمت انتظار دریافت صداقت نداشته باشید.
 
با توجه به این جمله خواهیم فهمید که مشاوره های تخصصی افراد جز توصیه های صادقانه ای هستند، که مردم بابت آن پول بسیار زیادی می پردازند.
 
اگر در حوزه خاصی تخصص دارید می توانید با مشاوره دادن به یک منبع درآمد برسید و پول بسیار زیادی از این راه به دست آورید.
 
مدرس آنلاین
باتوجه به تحقیقات انجام شده تقاضای آموزش آنلاین بسیار بالا بوده و شما برای تدریس آنلاین از طریق وبینار، یوتیوب، لایوف زوم، اسکایپ یا پلتفرم های دیگر نیازی به مدرک خاصی ندارید. تنها موارد مورد نیاز برای شما تجربه و تخصص کافی در این زمینه است.
 
طراح سایت
ارتباط بین محصول و مشتریان به وسیله سایت صورت می گیرد و این ارتباط ممکن است در سراسر کشور بوده یا حتی سر تا سر دنیا باشد، به همین منظور سرمایه گذاری، وقت، انرژی و پول در یادگیری این مهارت تاثیر بسازایی دارد؛ زیرا از متقاضی بالایی برخوردار است.
 
مثلا در وبین سئو یکی از سایت های ارائه دهنده خدمات طراحی سایت شرکتی حرفه ای و صنعتی، طراحی سایت فروشگاه اینترنتی و... روزانه بیش از 10 درخواست ثبت می شود و همین می تواند الگوری مناسبی برای شما در جهت یادگیری طراحی سایت باشد.
 
تنها با یادگیری حرفه ای می توانید یک سایت استاندارد برای خود و مشتری بسازید. شما به راحتی می توانید با آموزش های رایگانی که در این زمینه در گوگل وجود دارد به راحتی در این زمینه پیشرفت کنید و نیازی به هزینه و سرمایه بالایی ندارید؛ همچنین می توانید از آموزش های آنلاین فروشی خریداری کرده و استفاده کنید.