مهمترین دلیلی که می توان برای عدم خرید بصورت آنلاین بیان نمود، وجود برخی فروشگاه های اینترنتی پوشاک بانوان است که انواع لباس زنانه مانند (شومیز زنانه، شومیز ساده، شومیز زنانه در مدل های مجلسی، شیک، رسمی و شلوار زنانه ساده و مجلسی) را با قیمت بالا ولی کیفیت پایین ارائه می دهند و خدمات پس از فروش مانند تعویض و مرجوعی ندارند. وجود این آنلاین شاپ ها اطمینان را از بانوان سلب کرده است.

 
اما شما می توانید با مراجعه به سایت های فروشگاه اینترنتی خرید لباس زنانه باکیفیت مانند: digikala, banimode,arawear,digistyle با رعایت برخی نکات که در ادامه بیان می کنیم، خریدی موفق و لذت بخش داشته باشید و در برابر هزینه ای که پرداخت می کنید، محصولی باکیفیت و عالی را دریافت نمایید.
 
نکاتی که در زمان خرید آنلاین باید مدنظرتان باشد
سایز دقیق خود را بدست آورید
سایز لباس برند به برند و حتی با توجه به سری های تولید با یکدیگر متفاوت هستند. در خرید غیرحضوری امکانی برای پرو کردن لباس نداریم، از این رو می بایست بوسیله یک متر این اندازه های مرسوم را خودتان بدست آورید:
 
اندازه دور قفسه سینه
اندازه دور کمر
اندازه دور باسن
اندازه دور بازو
اندازه قد شلوار یا بلندی شومیز (بسته به نوع خرید تان)
در صورتی که نمی دانید چگونه باید اندازه گیری کنید از یک خیاط کمک بگیرید و یا اینکه به راهنمای اندازه گیری در فروشگاه های اینترنتی مراجعه کنید.