اگر طرفداران استایل کلاسیک هستید، انتخاب تان را شومیز گلدار قرار دهید. شومیزهای گلدار با یک دامن جین کوتاه ست کنید تا یک تیپ تابستانی جذاب برای خود بسازید.

 
اگر به دنبال ظاهری متفاوت و شرقی هستید می توانید شومیز طرح سنتی طرح هایی مانند: بته جقه و حاشیه دوزی را با یک دامن بلند بپوشید. این مدل تیپ معروف به استایل شرقی، هندی و یا بوهو است و طرفداران خاص خود را دارد. تکمیل کننده تیپ تان یک کفش یا صندل تخت می تواند باشد.
 
 
 
شومیز یقه قایقی را با دامن مجلسی ست کنید که برای مراسم و مهمانی های نیمه رسمی انتخابی عالی است. برای زیباتر شدن تیپ تان از اکسسوری های خاص استفاده کنید. پوشیدن کفش پاشنه بلند مجلسی فراموش نشود.
 
انواع شلوار زنانه ساده
مدل شلوار زنانه ساده گسترده و متنوع است. شما نیاز است قبل از انتخاب مدل شلوارتان استایل تان را انتخاب کنید. مدل های شلوار ساده زنانه در انواع زیر است:
 
شلوار راسته
 
شلوار بگ
 
شلوار لگ یا جذب
 
شلوار دم پا
 
شلوار جین
 
اگر استایل رسمی می خواهید بهتر است که به سراغ شلوارهای راسته بروید. شلوارهای جین، جذب و لگ بهترین انتخاب ها برای استایل های اسپرت و کژوال هستند. مدل جدیدتری از شلوار وجود دارد که اورال یا سرهمی است. جنس پارچه اورال نسبت به فصول مختلف و استایل های مختلف، فرق دارد.