شورت زنانه نوعی پوشش می باشد، که برای پوشاندن اندام جنسی خانم ها مورد استفاده قرار می گیرد.استفاده از این پوشش از زمان های قدیم تا به امروز ضروری بوده و هست، اما هنگام استفاده از شورت ها بهتر است در انتخاب آن دقت نموده و متناسب با هر موقعیتی، شورت مناسب را انتخاب کنید.

شورت های زنانه به دلیل متنوع بودن، دارای رنگ ها، طرح ها، جنس ها و مدل های مختلف می باشند، اما نکته ای که هنگام خرید به این نکته توجه داشته باشید که شورت فانتزی مناسب استفاده روزانه نمی باشد یا شورت لامبادا مناسب استفاده در دوران پریودی نیست و برای فصل تابستان و گرما بهترین جنس شورت نخی می باشد.

اهمیت به این موارد باعث می شود تا بتوانید خرید مورد نیاز خود را به درستی انجام دهید و از بسیاری از مشکلات دور باشید.

در حال حاظر فروشگاه های اینترنتی معتبر و بزرگی همچون: basalam, digistyle, nilatan, banimode وجود دارند که در این زمینه فعالیت کرده و می توانند به شما ارائه دهند.

شورت زنانه، از مهم ترین پوشش در هر دوران

شورت زنانه در هر دوره ای مورد استفاده قرار می گیرد و یکی از پوشش هایی می باشد، که 24 ساعته از آن استفاده خواهیم کرد، به همین دلیل هنگام استفاده از هر مدل شورت به این نکته توجه داشته باشید که زیری ترین پوشش خانم ها شورت ها می باشند و پوست این ناحیه از حساسیت بالایی برخوردار است، پس شورتی که روزانه مورد استفاده قرار می گیرد باید بسیار راحت و نرم باشد، به طوری که انگار چیزی به تن ندارید.

شورت زنانه نخی از بهترین شورت زنانه برای استفاده روزانه می باشد و باعث می شود در فصل های گرم به خصوص تابستان دچار تعریق زیاد نشوید؛ زیرا تعریق بیش از حد باعث عرق سوز شدن و حساسیت های پوستی خواهد شد که بسیار ناخوشایند می باشد، پس بهتر است هنگام خرید شورت زنانه به این نکات توجه داشته و بی اهمیت از کنارشان رد نشویم.

شناخت انواع شورت زنانه

شورت های زنانه دارای انواع مختلفی هستند که در این قسمت می خواهیم از لحاظ ظاهری به شناخت آن ها بپردازیم.

شورت پادار: شورت پادار یکی از انواع شورت زنانه می باشد که برای افرادی که به دنبال شورت هایی با پوشش بسیار زیاد هستند مناسب است، اما تمامی افراد نمی توانند از این شورت ها استفاده کنند؛ زیرا برای افرادی که تا به حال از این شورت ها استفاده نکردند، استفاده از آن ها آزاردهنده خواهد بود و احساس راحتی نخواهند کرد

شورت کلاسیک: این نوع شورت ها در میان خانم ها بسیار محبوب و پرطرفدار است، که از راحت ترین شورت های زنانه به شمار می رود. این شورت ها بیشتر مناسب استفاده روزانه بوده و برای لباس های جذب مناسب نمی باشد.

شورت فرانسوی: این مدل شورت ها مانند شورت های کلاسیک می باشند به همین دلیل بسیار پرطرفدار هستند؛ تنها تفاوت آن ها با یکدیگر در برش قسمت ران است، که شورت های فرانسوی با انحنای بیشتری برش می خورند و این دلیل پوشش کمتر شورت های فرانسوی می باشد. این شورت ها به دلیل بلند بودن قسمت فاق می تواند در دوران پریودی نیز مورد استفاده قرار گیرد.

شورت هیپسترز: این مدل شورت زنانه دارای فاق بسیار کوتاهی می باشد و کش آن روی باسن قرار می گیرد. این شورت ها با وجود داشتن فاق کوتاه پوشش قابل قبولی در قسمت پهلوها ایجاد کرده و تنخور بسیار راحتی دارد. شورت های هیپسترز می تواند انتخاب مناسبی برای دوران قاعدگی باشد.

شورت تانگ: این نوع شورت زنانه روی استخوان لگن قرار می گیرد. طراحی این شورت ها به گونه ای می باشد که یک بند یا کش بسیار ظریف دور کمر را فرا می گیرد، اما برخی مدل ها دارای کش های پهن نیز می باشند. این شورت ها تنها از دو قطعه مثلثی شکل در قسمت پشت و جلو تشکیل شده اند، که از قسمت پشت، باسن به طور کامل نمایان می باشد. این شورت ها را می توان در دسته شورت های فانتزی قرار داد.

شورت جی استرینگ: این مدل شورت زنانه تنها یک پوشش مثلثی در قسمت جلو دارد و در قسمت پشت آن پوششی ندارد و پشت آن تنها دارای یک بند یا نوار باریک می باشد. شورت های جی استرینگ روی استخوان لگن قرار می گیرند.

شورت سی استرینگ: این نوع شورت ها که به تازگی طراحی و تولید شده است هیچگونه کش و بندی در  قسمت کمر ندارد و مانند انبدی به صورت قالب در آن ناحیه قرار می گیرد. از این شورت ها برای برخی لباس های مجلسی، شنا و حمام آفتاب می توان استفاده کرد.

شورت گنی: این مدل شورت ها تا بالای شکم را پوشش می دهند. این ویژگی باعث می شود تا چربی های شکم جمع شود و شکم خوش فرم دیده شود. این شورت ها در انواع مختلف پادار و حلقه ای موجود می باشند. این شورت ها در دوران سنگین بارداری مناسب هستند.

شورت برزیلی: این شورت ها ترکیبی از شورت های تانگ و هیپسترز می باشند. این شورت ها در تفریحات ساحلی بانوان مورد استفاده بسیاری از خانم ها قرار می گیرند و برای استفاده با لباس ساحلی انتخاب مناسبی می باشند.

شورت بدون درز: همانطور که از نام این شورت پیداست، هیچگونه دوخت و درزی در این شورت ها دیده نمی شود. تنخور این مدل شورت زنانه بسیار راحت است و برای استفاده در زیر انواع لباس های جذب و لگ ها مناسب می باشد.

انواع شورت زنانه بر اساس جنس

شورت زنانه گیاهی: شورت زنانه گیاهی نیلاتن بسیار نرم و سبک می باشد و از گیاه بامبو تولید می شود و با جذب رطوبت روی پوست از بروز انواع عفونت جلوگیری می کند.

شورت زنانه پنبه: این جنس شورت یکی از پرطرفدارترین شورت ها برای استفاده روزانه می باشد. استفاده از این شورت ها در فصل تابستان به شدت توصیه می شود.

شورت زنانه توری: شورت زنانه توری در دسته شورت های فانتزی قرار می گیرد. این شورت ها بدن نما و نازک هستند به همین دلیل برای فصل زمستان توصیه نمی شوند. هنگام خرید شورت های توری کیفیت آن حائز اهمیت است؛ زیرا می تواند باعث خارش پوستی شود.

شورت زنانه ساتن: این جنس شورت زنانه نیلاتن بسیار نرم و لوکس می باشد، اما برای استفاده روزانه مناسب نمی باشد.

شورت زنانه ابریشم: این شورت ها در دسته شورت های فانتزی و جذاب قرار می گیرند. شورت زنانه ابریشم به دلیل نرمی و سبکی، بسیار راحت می باشد.

شورت زنانه نخی: کشور ترکیه یکی از بزرگ ترین صادر کنندگان شورت نخی می باشد. این شورت ها یکی از پرفروش ترین ها به شمار می روند.

شورت زنانه ژرسه: این جنس شورت، ترکیبی از پلی استر و نایلون است، که به  عنوان بیکینی می توان در استخر و ساحل مورد استفاده قرار داد.

 

شورت زنانه گیپور، یکی از انواع شورت های فانتزی

شورت زنانه گیپور، در دسته شورت های فانتزی قرار می گیرد، بهتر است از این شورت ها به عنوان روزانه به خصوص در فصل تابستان استفاده نکرد؛ زیرا جنس پلاستیک موجود در آن موجب تعریق زیاد شده و می تواند آزار دهنده باشد. از این شورت ها می توان هنگام استفاده از لباس های شب در مجالس استفاده کرد؛ همچنین بسیاری از خانم های تاهل می توانند برای بهبود روابط زناشویی خود از انواع این شورت ها با رنگ های جذاب استفاده کنند؛ زیرا استفاده از شورت گیپور نیلاتن بسیار جذاب بوده و می تواند تاثیر بسیار زیادی در روابط میان زوجین داشته باشد. برای جذابیت بیشتر هنگام استفاده از شورت زنانه گیپور بهتر است مدل لامبادا آن را انتخاب کنید.

راهنما و خرید انواع شورت زنانه 

شاید خرید شورت زنانه که یکی از مهم ترین و حساس ترین پوشش می باشد، یکی از دغدغه خانم ها به شمار رود، اما این مژده را به شما می دهم که فروشگاه اینترنتی نیلاتن که به صورت تخصصی به فروش انواع لباس زیر باکیفیت می پردازد، می تواند نیازهای شما را در این زمینه فراهم کند و شما می توانید با اطمینان خاطر برای خرید محصولات مورد نیاز خود به این فروشگاه اینترنتی مراجعه کنید.