در این حالت با اضافه کردن یک آیتم مثلا شال کرمی رنگ استایل شما کمی درخشندگی را به خود می گیرد.
 
ست شومیز سفید با شال کرمی علاوه بر سادگی استایل شما را دختری فعال و سرزنده نشان می دهد. ست پیشنهادی تابستانی: استایل شومیز سفید یا مانتو سفید به همراه شلوار و شال کرمی رنگ است. برای انتخاب کفش به سراغ صندل های حصیری و خنک تابستانی بروید.
 
ست شومیز سفید با رنگ نارنجی
رنگ نارنجی نماد شادی و نشاط است و بیشترین استفاده را در فصل پاییز و تابستان دارد. ترکیب رنگ سفید و نارنجی، یک ست فوق العاده را خواهد ساخت.
 
رنگ نارنجی استایل شما را شاد و روشن تر می سازد و طراوت، سرزندگی و خلاقیت شما را به رخ همگان می کشد.
 
در تابستان از استایل شومیز سفید با شال نارنجی غافل نشید.
 
ست شومیز سفید با رنگ مشکی
ترکیب رنگ سفید و مشکی از محبوب ترین و اسپرت ترین رنگ هاست. ست سفید و مشکی مناسب همه فصول است و به هر مدل اندام و فرم بدنی می آید.
 
پیشنهاد ست برای تابستان امسال: پوشیدن شومیز سفید (مانتو کوتاه و جلوبسته) به همراه یک شلوار مشکی بگ و مینی اسکارف مشکی است. برای کفش نیز می توانید کفش های کالج، کتونی سفید را انتخاب کنید.
 
ست شومیز سفید با رنگ آبی
رنگ آبی و سفید خیلی عالی در کنار هم قرار می گیرند؛ ست آبی و سفید استایلی تابستانه و بسیار شیک را می سازد. رنگ سفید با رنگ های پاستیلی برای روزهای گرم انتخابی عالی است.
 
شومیز سفید جلوبسته را با یک شال آبی آسمانی ست کنید تا استایلی کژوال داشته باشید. پیشنهاد دیگر انتخاب مانتوها کلاسیک سفید و یا مانتو بلند سفید به همراه شال و شلوار آبی است. کفش صندل پاشنه بلند نیز استایلتان را کامل می کند.
 
این ست بهترین ترکیب برای استفاده روزمره و فعالیت های روزانه خواهد بود.
 
ست شومیز سفید با رنگ زرد
رنگ زرد نیز جزء رنگ های شاد و زنده است و پوشیدن آن به شما و اطرافیان احساس شادابی و انرژی مثبت می بخشد.
 
پیشنهاد ما به شما برای ساخت یک استایل تابستانی خنک و شاد؛ ترکیب شومیز سفید با یک شال ساده و یا طرح دار زرد رنگ است. برای انتخاب شلوار می توانید مدل های مام استایل را بپوشید. بهترین کفش در این ترکیب، کفش کالج یا ونس سفید است.
 
ست شومیز سفید با رنگ صورتی
رنگ صورتی رنگ محبوب دل های دختران و زنان است. رنگ صورتی نماد زنانگی و لطافت است.
 
برای ترکیب صورتی و سفید بهتر است صورتی را از طیف پاستلی یا صورتی کمرنگ انتخاب کنید. این استایل بیشتر مناسب فصل بهار و تابستان است
 
شومیز سفید را با شلوار پارچه ای صورتی و شال همرنگ آن ست کنید. همچنین می توانید یک وست صورتی نیز به این استایل اضافه کنید.