قبل از انتخاب ست شومیز یا مانتو خود به فرم بدن و سایزتان توجه نشان دهید و سپس طرح و رنگ تان را انتخاب کنید.
 
انواع استایل شومیز با شلوار بگ
تنوع در آیتم های مختلف استایل زنانه و دخترانه وجود دارد. یکی از این آیتم ها مدل شومیز زنانه است. با شومیز زنانه و شلوار بگ ااستایل های جذاب و زیبایی خواهید ساخت. در ادامه چند مدل استایل شومیز و شلوار بگ را معرفی خواهیم نمود.
 
ست وست و شومیز با شلوار بگ جین
با شلوار بگ جین می توان جذابترین استایل های اسپرت زنانه را ساخت. شلوار بگ جین با همه آیتم های لباس زنانه قابلیت ست شدن دارد. یکی از این ست ها، ست شومیز زنانه با شلوار بگ جین است. مورد بعدی ست کردن وست و شومیز با شلوار بگ جین است.
 
در این استایل می توانید انواع مدل و طرح شومیز را بپوشید. هماهنگی رنگ وست و شومیز نیز باید رعایت شود. اکثرا وست های با رنگ خنثی (سفید و مشکی) پوشیده می شود. در نهایت برای کامل کردن تیپ تان کفش کتانی سفید را انتخاب کنید.
 
نکته مهم: خانم های چاق و سایز بزرگ، شومیزهای بدون طرح و با رنگ های سرد را انتخاب کنند.
 
برای ساخت یک ست مجلسی جذاب، باید شومیزهای حریر بلند یا کوتاه بپوشید و کفش های پاشنه دار و کیف های نگینی و مروارید دار را انتخاب نمایید.
 
ست کت، شومیز با شلوار بگ
ست کت زنانه با انواع شلوار بگ یکی از خاص ترین استایل هاست. مهمترین ویژگی این ست، رسمی بودن آن است. در مراسم و موقعیت های رسمی می توانید یک کت رسمی که از زیر آن شومیز حریر یا توری پوشیده اید را به همراه شلوار بگ کتان ست کنید.
 
تیپ شلوار بگ مشکی و مانتوی کتی استایل روزمره جذاب را می سازد.
 
ست شلوار بگ با شومیز مانتویی
در این استایل حتما باید از شومیزهای مانتویی دکمه دار یا جلوبسته کاملا فیت تن خود استفاده کنید. در یک استایل نباید همزمان دو آیتم گشاد بپوشید.
 
به عنوان مثال شومیز مانتویی یا شومیز بلند را با یک شلوار بگ پارچه ای (ترجیحا رنگ مشکی یا سفید) با یک کمربند ست کنید. استفاده از کمربند فرم کمرتان را نشان می دهد. بستن کمربند از سویی دیگر تیپ تان را از شلخته بودن نجات می دهد.
 
اگر می خواهید کشیده تر و قد بلندتر به نظر برسید؛ بهترین انتخاب پوشیدن شلوار بگ جین و یا پارچه ای به رنگ های مشکی و سفید به همراه یک شومیز شومیزیی یا یک کت کوتاه است.
 
چند نکته ست کردن شلوار بگ
خانم های لاغر اندام در پوشیدن انواع شلوار بگ هیچ نگرانی ندارند و دست آنها در انتخاب مدل های مختلف باز است؛ به این علت که شلوار بگ آنها را لاغرتر و کشیده تر نشان می دهند.
شلوار بگ بهترین انتخاب برای است افراد دارای ران و باست درشت است. شلوار بگ پوشش خوبی دارد.
برای اشخاصی که می خواهند پاهای خود را بلندتر و کشیده تر نشان دهند؛ شلوارهای بگ جین با فاق بلند، انتخابی مناسب است.
معمولا قد شلوارهای بگ دمپا باید مماس با زمین باشد؛ اگر این طور نیست و قد شلوار بلندتر است، می توانید از کفش های پاشنه بلند استفاده کنید و یا اینکه قد شلوار را کوتاه کنید.
اگر قد بلندی دارید به سراغ پوشیدن شلوارهای جینی بروید که دمپای آن ها گشاد است در غیراین صورت بهترین انتخاب مدل هایی است که دمپای آن ها کوچکتر است.