یکی از پارچه های پرکاربرد در صنعت پوشاک و مد توری است. دلیل این محبوبیت پارچه های توری این است که زیبایی و ظرافت خاصی به محصولات می بخشد. تنوع، زیبایی و جذابیت پارچه های توری باعث شده است که توری در تولید لباس زیر زنانه کاربرد فراوانی داشته باشد. سوتین توری و شورت توری از گذشته بسیار محبوب و پرطرفدار بوده و با گذشت زمان محبوبیت بیشتری پیدا کرده است.

به طور کلی توری پارچه ای بسیار ظریف است که ساختار شبکه ای دارد. امروزه بر خلاف گذشته این پارچه معمولاً توسط ماشین آلات پیشرفته بافته و تهیه می شود. برای بافت پارچه توری از الیاف کتان، ابریشم، الیاف مصنوعی و در مواردی طلا و نقره استفاده می شود که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند. پارچه های توری از نظر فاصله بین تار و پود، ضخامت، اندازه و شکل منافذ دارای تغییرات زیادی هستند.شورت های زنانه ای که از جنس پارچه های توری تولید می شوند در دسته شورت های مجلسی قرار می گیرند. با مشاهده مدل های شورت زنانه مجلسی می توانید با این نوع پارچه و کارایی آن بیشتر آشنا شوید.
 
استفاده از توری از گذشته مورد توجه بسیاری از طراحان لباس زیر بوده است. طراحان و تولیدکنندگان لباس زیر با استفاده از تور و یا ترکیب آن با انواع دیگر پارچه ها جلوه خاصی در طراحی لباس های خود ایجاد کرده اند.شلوارهای زیر و شلوار توری به دلیل تنوع زیاد در طرح و دوخت، سبکی و راحتی و تنفس بالای پارچه و زیبایی منحصر به فرد آن در بین خانم ها و آقایان محبوبیت دارد.
 
دلیل اصلی پوشیدن شورت توری جذابیت و زیبایی آن است. لباس زیر و شورت توری طرح های متنوعی دارد. که عمدتا در دسته لباس های زیر شیک قرار می گیرند. در مطلب زیر به معرفی و بررسی انواع شورت دانتل زنانه می پردازیم.
 
مدل های مختلف شورت توری زنانه.
پارچه های توری با توری ظریف و ضخیم و نقوش متفاوت هر کدام جلوه خاصی به لباس زیر می دهند. این جذابیت و زیبایی خاص این نوع پارچه، طراحان لباس زیر را به طراحی و تولید انواع شورت توری سوق داده است. در این قسمت چند مدل شورت توری را توضیح می دهیم:
 
1- شورت توری لامبادا
یکی از انواع شورت توری شورت توری لامبادا است. شورت لامبادا به آن شورت هایی گفته می شود که در پشت با نخ پارچه ای به هم متصل می شوند. این نوع شورت فقط برای روابط عاطفی و جنسی استفاده نمی شود. اما برخی از خانم ها برای مصرف روزانه نیز از آن استفاده می کنند.شورت لامبادا همچنین شورت مناسبی برای کسانی است که زیر لباس رسمی آزارشان می دهد. اما به دلیل طراحی های جذاب و زیبایی که دارد بیشتر برای افزایش رضایت جنسی زوجین استفاده می شود.
 
این سبک از شورت را می توان با لباس های مناسب، دامن های کوتاه و شلوارک پوشید. فرم شلوارک لامبادا به گونه ای است که تمام ناحیه باسن را نمی پوشاند و به همین دلیل به این مدل لباس زیر شلوارک نیز می گویند. این شورت شیک در رنگ ها و متریال های مختلف تولید می شود و یکی از پارچه های مورد استفاده در شورت لامبادا مش است. شورت توری لامبادا یک نوع شورت جذاب است که طرفداران زیادی دارد.
 
2- شورت توری فاق باز
یکی دیگر از انواع شورت توری، شورت توری فاق باز است. این نوع شورت بسیار تحریک کننده است و طراحی آن به گونه ای است که در قسمت پایین اندام تناسلی باز می شود و مانعی برای روابط زناشویی ایجاد نمی کند. این نوع شورت فانتزی در طرح های مختلف با پارچه توری موجود است که یکی از آنها شورت توری باز شده در قسمت فاق با توری بسیار ظریف است که پوست بدن را به صورت کاملا شفاف نمایان می کند.در واقع توری به کار رفته در این مدل شورت به صورت نامرئی طراحی شده و برهنگی پوست بدن را با جذابیت و زیبایی خاصی نشان می دهد. این نوع شورت زیبا می تواند رابطه جنسی خوب و تحریک آمیزی را برای شما به ارمغان بیاورد.
 
3- شورت توری زنانه
یکی دیگر از انواع شورت توری شورت توری است. این نوع شورت یکی از مدل های شورت لامبادا یکی از شلوارک های پر طرفدار و بسیار جذاب است و در کیفیت رابطه جنسی شریک زندگی موثر است. در برخی از مدل های شورت نخ لامبادا قسمت جلوی ناحیه تناسلی خالی و با مروارید، فلزات یا مهره های مختلف تزیین شده است و در قسمت بالای شورت از پارچه های توری طرح دار زیبا استفاده شده است که این مدل شورت را جذاب کرده است. .
 
4- شورت توری
یکی دیگر از انواع شورت توری شورت پارچه ای توری است. توری پارچه ای ظریف است که از ابریشم یا توری ساخته می شود که با دست یا ماشین بافته می شود. بیشتر توری ها از نخ پنبه بافته شده اند که برای افرادی که پوست حساسی دارند مزیت بزرگی است.
 
نکاتی در مورد شورت توری زنانه
لطفا توجه داشته باشید که شورت توری فانتزی برای استفاده روزمره در نظر گرفته نشده است و می توانید آن را در مدت زمان کوتاهی بپوشید.نکته دیگری که باید به آن توجه کرد این است که شورت توری زنانه برای افرادی که پوست حساسی دارند توصیه نمی شود. زیرا جنس این نوع شورت از الیاف طبیعی ساخته نشده است. علاوه بر این، شورت توری شیک تر است و بیشتر چسبنده است و رطوبت را جذب نمی کند. بنابراین اگر آنها را برای مدت طولانی بپوشید، منجر به عفونت های پوستی و آلرژی می شود.
 
آخرین کلمه
در این مطلب به معرفی و بررسی چند مدل شلوارک توری زنانه پرداختیم. همانطور که در بالا اشاره کردیم این نوع شورت های فانتزی بسیار جذاب و زیبا هستند که ظاهر شما را برای همسرتان بسیار خاص و جذاب می کند و می تواند به بهبود روابط جنسی شما کمک زیادی کند. اما به یاد داشته باشید که این نوع شورت توری برای استفاده روزمره مناسب نیست.