با شلوار بگ چه ستی می توانم بزنم؟
بهترین کاربرد شلوار بگ برای ست کردن با مانتوهای جلوباز، کت زنانه کوتاه و مانتوهای کوتاه است. برای ساخت تیپ مهمانی نیز می توانید شلوار بگ را با انواع تاپ، بلوز و حتی بادی های جذاب زنانه ست کنید. البته که باید قسمت انتهایی آنها را داخل شلوار قرار دهید تا جذابیت بیشتری داشته باشد. بلوز و تاپ ها باید جذب بدن باشند تا تناسب استایل تان حفظ شود. برای انتخاب کفش می توانید به سراغ کفش های پاشنه بلند، صندل تخت و یا کتانی بروید.
 
شلوار مام استایل
مدل شلوار زنانه مام استایل فاق بلند است که تا بالای ناف را می پوشاند و ویژگی فاق بلند بودن آن اندازه باسن را از سایز اصلی بزرگتر نشان می دهد؛ که همین مساله پاها را کشیده تر و جذابتر نشان می دهد. مشخصه دیگر مدل شلوار مام استایل آزاد بودن آن است که هر چه به سمت ساق پا و پایین می رسد تنگ تر می شود. در مورد جنس شلوار مام استایل اغلب جنس پارچه جین و نخی ضخیم است. برای راحتی استفاده از آن در پشت کمر کشی تعبیه شده است. دو مدل مام استایل کلاسیک و زاپ دار در بازار وجوددارد.
 
با شلوار مام استایل چه استایلی بزنم؟
مدل شلوار مام استایل بسیار کاربردی است و تقریبا به راحتی با هر مدل لباسی قابل ست کردن است. در روزهای گرم و سرد در همه فصول قابل پوشیدن است. در زمستان می توانید با یک پلیور گرم و شلوار مام استایل و یک جفت کفش نیم بوت استایلی زیبا داشته باشید. در روزهای گرم نیز یک تیشرت یا بلوز ساده را با مام استایل نخی بپوشید.
 
برای رفتن به گردش های دوستانه، سینما، کافه گردی شلوار مام استایل بهترین گزینه است. در دورهمی های دوستانه و صمیمی نیز به شما استایل بسیار جذابی را می دهد. در مهمانی های رسمی استایل تان را با بلوز ابریشمی یا یک شومیز زنانه شیک به همراه شلوار مام استایل، بسازید.
 
شلوار بوت کات
شلوار بوت کات به دهه 70 و 80 برمی گردد ولی این روزها نیز باز محبوب شده و مورد استقبال خانم ها قرار گرفته است. شلوار بوت کات نوعی شلوار دمپا گشاد است. نام بوت کات این شلوار برگرفته از این است که به راحتی با انواع کفش بوت ست می گردد. طراحی شلوار بوت کات به گونه ای است که از بالای شلوار تا سر زانوها جذب و راسته است و از زانو به پایین گشاد می شود.
 
انواع شلوار بوت کات
بوت کات چاکدار: این مدل در قسمت پایین دارای چاک است.
بوت کات کراپ: این مدل قد کوتاهتری نسبت به سایر مدل ها دارد و کمی بالاتر از مچ پا می ایستد. افراد کوتاه قد و بلند قد هر دو می توانند از این مدل شلوار استفاده کنند.
بوت کات فاق کوتاه: در این مدل قسمتی از ناحیه کمر و شکم مشخص است.
بوت کات فاق بلند: فاق بلند در این مدل شلوار بوت کات باعث پوشیده شدن قسمت کمر و شکم می گردد.
بوت کات طرحدار
بوت کات جین
بوت کات پارچه ای
 
نکات ست کردن شلوار بوت کات
خوبی این مدل شلوار در این است که به راحتی با انواع لباس ها مانند تاپ، شومیز، لباس های چند لایه، مانتو و… قابل ست کردن است. در انتخاب کفش نیز همانطور که گفته شد با انواع بوت، کفش های پاشنه بلند و یا حتی کفش های پاشنه تخت و ساده ست می شود. پیشنهاد آراور پوشیدن شلوار بوت کات چاکدار با یک جفت کفش پاشنه بلند است. برای مهمانی ها به سراغ رنگ های تیره بروید و همچنین رنگ های شاد و روشن را بگذارید برای ساخت یک استایل روزانه مناسب و زیبا.
 
شلوار لگ
شلوارهای فوق العاده جذب، تنگ و چسبان که در عین تنگ بودن بسیار راحت هستند را شلوار لگ گویند. مدل شلوار لگ طرفداران زیادی دارد. شلوار لگ زنانه مناسب هر فصلی است و در هر مکان و موقعیتی می توان بر تن نمود. حتی برای فعالیت های ورزشی و در باشگاه ها نیز کاربرد زیادی دارد. جنس شلوار لگ از مواد کشی است. شلوارهای لگ لاکرا، نایلون، پلی استر و پنبه در بازار یافت می شود.