رنگ پنتون نمادی از رفاه، ثروت و تعادلی هست که جامعه امروزی ما بهش نیاز داره. کد این رنگ PANTONE 18-1750 و با این کد که بین المللی است هر جایی می تونید بهش دسترسی پیدا کنین.
 
شاید در نگاه اول بنظرتون رنگ سال سرخابی بیاد اما با دقت بیشتر متوجه میشید که رنگ سال 2023 یک زرشکی کمرنگ هست که ترکیبی از صورتی و سرخابی رو داره.
 
می تونیم به عبارتی اون رو قرمز شرابی یا ارغوانی هم در نظر بگیریم. حس جسارت و شادابی رو می تونید با این رنگ به استایل تون اضافه کنین.
 
نکات ست کردن استایل با رنگ لباس سال 2023
نوبتی هم باشه بریم سراغ اصل مطلب و اون هم بیان نکاتی هست که با استفاده از اونها بتونید برای خودتون یک استایل جذاب و شیک بسازید.
 
ست مشکی و سرخابی
رنگ لباس سال 2023 رو می تونید با یکی از بهترین رنگ ها یعنی رنگ مشکی ست کنید. ترکیب رنگ مشکی و سرخابی به شما استایلی شیک و مرموز می بخشه.
 
هر دو رنگ مشکی و قرمز شرابی نماد قدرت و پیچیده بودن هستن و این دو در کنار هم بمبی از جذابیت و خاص بودن رو به شما می بخشند.
 
ست رنگ سال 1402 و مشکی بیشتر مناسب برای مجالس رسمی هست و البته حتی می تونید در محیط کار هم ازش استفاده کنین.
 
ترکیب خاکستری و قرمز شرابی
ممکنه رنگ مشکی از نظر برخی از خانم ها زیادی تیره بیاد و باب میل و سلیقه شون نباشه، خب به این خانم ها پیشنهاد رنگ خاکستری رو جایگزین رنگ مشکی دارم.
 
همه ما می دونیم که خاکستری خاصیتی خنثی دارد و زمانی که در کنار رنگ پر از هیجان و گرمی (سرخابی) قرار بگیره؛ ترکیبی فوق العاده رو می سازند.
 
روش دیگر برای استفاده از رنگ سال 2023 انتخاب اکسسوری های متنوع با این رنگ هست. این ترکیب رنگی مناسب خانم هایی هست که به رنگ های تیره علاقمندند و از سویی استایل ساده می خواهند.
 
ست طیف رنگی سرخابی
پیشنهاد دیگرمان این هست که رنگ Viva Magenta را با هم خانواده های خودش ست کنین. طیف رنگ هایی مثل: صورتی، بنفش و قرمز گلی.
 
ست کردن لباس با رنگ های هم طیف، استایل تک رنگ و مونوکروم رو می سازه که در این چند سال اخیر یکی از خاص ترین و محبوب ترین استایل ها بوده.
 
ممکنه رنگ سرخابی از نظر خیلی از خانم ها یک رنگ بسیار چشمگیر و جلب توجه کننده باشه؛ اما باید بگم این رنگ به شما شهامت و جسارت و البته اعتمادبنفس زیادی رو می بخشه.
 
استایل تک رنگ رو حتما امتحان کنین و جذابیت پنهان خودتون رو به نمایش بزارید. این استایل در کنار جسارتی که داره نوعی لطافت زنانه رو در خودش پنهون کرده و همین اون رو بسیار خاص و پر رمز و راز کرده.
 
ست سرمه ای و ارغوانی
رنگ سرخابی در کنار رنگ های تیره خودش رو بیشتر نشون میده و پیشنهاد بعدی ما ترکیب رنگی سرمه ای و رنگ سال Viva Magenta در استایل تون هست.
 
به صورت کلی طیف رنگی آبی تیره (که سرمه ای هم شامل اون میشه) در کنار رنگ هایی مانند سرخابی قرمز منظره ای چشم نواز و زیبا رو می سازند.
 
یک خبر خوب برای خانم هایی که طرفدار لباس و شلوار جین هستن دارم؛ شما به راحتی می تونید رنگ سال 1402 رو با انواع دامن و یا شلوار جین بپوشید.