پارچه جین کاغذی

پارچه های جین (لی) همیشه محبوب هستند و هیچ وقت از مد نمی افتند. شومیز جین تقریبا برای فصل بهار و پاییز مناسب هستند. با پوشیدن یک عدد شومیز جین، برای خودتون استایل اسپرت می سازید.
 
پارچه فلانل
به پیشنهاد آراور برای داشتن یک تیپ زمستونی جذاب برید سراغ شومیزهای فلانل. بافت پارچه فلانل ضخیم است ولی لطافت خاص خودش رو هم داره. با داشتن یک شومیز فلانل خیالتون راحته که برای مدت ها یک شومیز خوب و باکیفیت دارید که ظاهرش اصلا تکون نمیخوره.
 
پارچه حریر
خب حالا نوبتی هم باشه باید بریم سراغ یکی از پرکاربردترین پارچه ها برای دوخت شومیز؛ یعنی پارچه حریر. پارچه حریر خیلی سبک و لطیف هست. روی بدن بخوبی قرار می گیره و یک شومیز بسیار جذاب برای دورهمی دوستانه به حساب می آید. معمولا این مدل شومیزها دارای آستر هستند.
 
پارچه کشمیر
پارچه کشمیر و کریشه از پارچه های مناسب برای فصل سرما و پوشش برای بیرون از خانه هستند. پارچه کشمیر جنس گرمی دارد و برای زیر مانتو جلوباز مناسب هستند.
 
پارچه کرپ حریر
پارچه کرپ حریر بادوام، شفاف و بسیار درخشان هستند، و به همین دلیل برای دوخت شومیز زنانه مجلسی پرکاربرد هستند. این مدل های شومیز مناسب فصول بهار و تابستان هستن. سه ویژگی مهم پارچه کرپ یعنی: رنگ های جذاب، قیمت مناسب و حالت لختی باعث شده این مدل شومیزهای دوخته شده از پارچه کرپ حریر بسیار پرفروش بشوند.