گردنبند بلند و آویز
کیف دوشی سایز کوچک
کتانی ساده ال استار یا مدل ساده پارچه ای
 
 
ست کردن شومیز سفید با دامن
شومیز سفید ساده رو می تونید با یه دامن طرح دار که دارای برش های دلبرانه و خاص هست رو بپوشید. پیشنهاد آراور به منظور جذابیت بیشتر این استایل استفاده از اکسسوری هایی به رنگ طوسی و طلایی هست. این استایل یک تیپ بهاری عالی به حساب میاد که برای مهمانی ها و دورهمی های دوستانه و مجالس نیمه رسمی بسیار عالی هست و شما را خوش تیپ و جذاب نشان می دهد. اکسسوری هایی که این ست رو کامل می کنند:
 
گردنبند طلایی
دامن میدی
کمربندهای پهن
کفش پاشنه بلند یا تخت
 
 
ست کردن شومیز سفید با کت
در ابتدا باید این نکته رو بگم خدمتتون که ست شومیز سفید رنگ با کت یک استایل رسمی را برای قرارها و جلسات کاری و رسمی می سازه. حواستون باشه که شومیز باید کاملا فیت تن تان باشه (نه خیلی گشاد و نه خیلی تنگ) پیشنهاد آراور پوشیدن یک شومیز سفید یقه دار با یک کت زنانه (تک دکمه دارد و همچنین یقه بلند و باریکی دارد) و در نهایت یک کفش عروسکی بسیار زیبا هست. اگه به دنبال یک تیپ نیمه رسمی هستین، پارچه کت طرح دار باشد و برای استایل های رسمی بهتر است به سراغ پارچه های ساده بروید.
 
ست کردن شومیز سفید با شلوار جین
تیپ هایی که با شلوار جین یا همان لی خودمان باشند، هیچ وقت تکراری نمی شوند و از مد نمی افتند. شاید به نظر خیلی ساده بیاد، اما همیشه بین خانم ها طرفدارای خاص خودش رو داره. براحتی می تونید یک استایل روزمره جذاب و راحت رو با ست کردن شومیز سفید و شلوار جین برای خودتون بسازید. مدل شلوار دست خودتونه می تونید از هر مدل شلوار جینی مثل: ساده، دم پا، زاپ دار، راسته و… استفاده کنین.
 
سخن پایانی
با خوندن این مقاله برید سراغ کمد لباسهاتون و اگه شومیز سفید رنگی دارید که خیلی وقته ازش استفاده نمی کنین. از کمد درش بیارین و ببرید خشکشویی و برای پوشیدن اون تجدید نظر کنید