تفاوت استایل کژوال و مینیمال
استایل های مینیمال و کژوال هر دو دارای سادگی و راحتی خاصی هستند ولی در عین حال تفاوت هایی نیز میان این دو وجود دارد.
 
استایل کژوال آزاد و راحت است و اگر شما همین الان نیز راحتترین لباس خود را بر تن دارد و هماهنگی نیز بین آیتم های تیپ تان وجود داشته باشد؛ در واقع شما یک استایل کژوال دارید. این تیپ در عین سادگی، جزء استایل های حرفه ای به شما می رود.
 
استایل مینیمال نیز به سادگی معروف است. زیبایی و سادگی از مشخصه های اصلی مینیمال پوش هاست. در استایل مینیمال توجه و تمرکز بر روی یک رنگ خاص است؛ رنگی که به چهره شما بیاید.
 
نوع بافت و پارچه های به کاررفته در آیتم های استایل مینیمال باید ساده و بدون طرح باشند و در صورتی که علاقمند به استفاده از مدل های طرح دار هستید، بهتر است از پارچه ها با طرح ها و خط های ساده و را راه استفاده کنید.
 
مهمترین و محبوب ترین رنگ در میان مینیمال پوش ها، رنگ سفید است؛ زیرا این رنگ از سادگی و معصومیت برخوردار است. سایر رنگ ها ساده نیز می توان در این استایل استفاده نمود.
 
انواع استایل کژوال
انواع مختلفی از این استایل وجود دارد که در موقعیت های مختلف استفاده می شوند. در ادامه برخی از آن ها را معرفی خواهیم نمود.
 
استایل کژوال مناسب روزمره
استایل کژوال روزمره راحتی بیشتری نسبت به سایر انواع دارد؛ تا فرد بتواند در آسایش و راحتی به کارهای روزانه خود برسد. به عنوان مثال انواع شومیز زنانه آن هم با رنگ ها و طرح های متنوع به همراه شلوار بگی یک استایل کژوال روزمره عالی خواهد بود.
 
استایل کژوال مناسب محل کار
هدف اصلی این نوع استایل بخشیدن یک ظاهر حرفه ای و موجه در عین راحتی و سادگی است. در برخی از ادارات کارمندان ملزم به پوشیدن یک لباس فرم خاص می باشند؛ اما اگر در محل کار شما کد لباس خاصی در نظر گرفته نشده است؛ می توانید از این نوع لباس استفاده کنید.
 
مهمترین مساله ای که باید توجه داشته باشید، عدم استفاده از لباس های جذب در این نوع است؛ تا بتوانید به راحتی پشت میز بنشینید و کارهای خود را انجام دهید.