شورت لامبادا در مدل های مختلفی تولید می شود به عنوان مثال در مدل های باندی و توری تولید می شود که از نمونه های پرطرفدار این دسته از شورت ها می باشد و بسیار مورد پسند خانم ها و دختر خانم ها می باشد. لازم به ذکر است که این دسته از شورت ها را نباید برای مدت طولانی پوشید، عمده ترین کاربرد شورت لامبادا زنانه شیک تحریک جنسی مردان است.

 
نوع طرح شورت لامبادا؟
شورت لامبادا در اکثر موارد دارای دو بند برای بسته شدن است و قسمتی مثلثی شکل برای جلوی تنه طراحی شده است، این شورت چندان قسمت پایین تنه را نمی پوشاند، این مدل شورت فقط عورت زن و ران را می پوشاند. و باسن کاملاً از پوشش خارج شده است.
 
شورت لامبادا چیست و چه زمانی پوشیده می شود؟
این نوع شورت دارای دو بند برای بسته شدن و یک قسمت مثلثی برای جلوی تنه است که طراحی زیبا و خاصی دارد.
 
استفاده از شورت لامبادا عمدتاً برای روابط عاطفی و تحریک پذیری مردان مرسوم شده است، اما امروزه به صورت روزانه نیز استفاده می شود.
 
برای هرکسی پیش آمده که هنگام پوشیدن لباس خطوط لباس زیر دیده شود و ظاهر بدی به فرد و لباس بدهد، در این مواقع است که شورت لامبادا به کارتان می آید و به دلیل نداشتن خط، شما می تواند به راحتی با لباس بپوشد جوراب شلواری می پوشید و بدون هیچ مشکلی می پوشید.شورت لامبادا چیست؟
 
این نوع شلوارک بیشتر در ساحل یا آفتاب گرفتن استفاده می شود، زیرا پوشش کمتری دارد، تمام قسمت های بدن نور خورشید را دریافت می کند و سومین مورد پوشاندن اندام و باسن است، ظاهری خوش فرم و جذاب دارد و پوشیده می شود. حتی وقتی لباس شب می پوشید
 
شورت لامبادا حتی برای تحریک جنسی زوج ها استفاده می شود.
 
لازم به ذکر است که نحوه پوشیدن این شورت محدودیتی ندارد و هر فردی بنا به سلیقه خود می تواند برای مهمانی ها، مردانه تحریک کننده، لباس های روزانه و ... بپوشد.
 
جنس شورت لامبادا چیست؟
شورت لامبادا در متریال های مختلف تولید می شود و در رنگ های مختلف موجود می باشد، به عنوان مثال شورت لامبادا در جنس حریر، گیپور، چرم، لاتکس، توری و توری تولید می شود که با سلیقه مطابقت دارد.
 
این شورت به دلیل اینکه پوشش کمتری دارد و پارچه استفاده نشده ای دارد، باعث تحریک پوست و خارش بدن نمی شود، نکته دوم این است که همیشه شورت لامبادا 100% نخی یا نخی بپوشید.انواع شورت لامبادا؟
از آنجایی که شورت لامبادا طرفداران زیادی را از سرتاسر دنیا به خود جذب کرده است، این شورت در طرح ها و رنگ های مختلف و متناسب با هر سلیقه ای تولید و به بازار عرضه شده است.
 
شورت لامبادا
این مدل شورت معمولاً در ناحیه کمر دارای کش می باشد و مانند تصویر زیر ران و باسن را نمی پوشاند و مستقیماً ناحیه تناسلی را می پوشاند.
 
شورت لامبادا
شورت آویز لامبادا در مدل های G-string/C-string دو مدل طراحی شده است و مدل طراحی آن به گونه ای است که معمولاً از پارچه های توری در آن استفاده می شود تا تحریک پذیری بیشتری داشته باشد و ثانیاً این شورت مدل لامبادا هیچ پوششی نداشت. روی ران ها و باسن و این باعث می شد که اطراف اندام تناسلی بیرون بیاید و کاملاً پوشیده نشود.
 
این مدل شلوارک عمدتاً برای پوشیدن لباس خواب / آفتاب گرفتن / و در سواحل و استخرها استفاده می شود.
 
شورت فاق باز لامبادا
شورت فاق باز فقط برای پوشیدن در شب استفاده می شود، اما می توان آن را در سایر برنامه ها بنا به سلیقه خود پوشید.شورت فاق باز لامبادا اندام تناسلی را نمی پوشاند و فقط برای جذابیت و زیبایی پوشیده می شود، شورت فاق باز فقط دارای چند بند و پارچه در نواحی ران است که برای پوشاندن طراحی نشده است و همانطور که گفته شد برای زیبایی است. .
 
مزایای پوشیدن شورت لامبادا چیست؟
شورت لامبادا همانطور که در بالا ذکر شد مزایایی دارد که در ادامه می توان به آن اشاره کرد.
 
احساس راحتی
طبق آماری که از مشتریان محترم به دست آمده است، اکثر خانم ها از شورت لامبادا احساس رضایت می کنند، مخصوصاً با پوشیدن شلوارهای تنگ، شورت، لباس و .... در واقع این شورت تعادلی بین آزادی و راحتی برقرار می کند.
 
خطوط قابل مشاهده را کاهش دهید
این نوع شلوارک ها فضای کمتری را اشغال می کنند و فقط اندام های جنسی را می پوشانند، بنابراین در پوشیدن لباس های تنگ خطوطی دیده نمی شود که یکی از دلایل اصلی علاقه خانم ها به این نوع شورت است.
 
عامل جنسی
یکی از کاربردهای اصلی این دسته از شورت ها برای رابطه جنسی است. به دلیل طراحی خاصی که دارند جذابیت خانم ها را چندین برابر می کنند و باعث تحریک آقایان می شوند.