رنگ هایی مانند: سفید، صورتی، سبز روشن، رنگ های پاستلی. بهترین و شادترین استایل های تابستانی را می توانید با این رنگ ها بسازید.
 
در تابستان لباس های گشاد و رها بپوشید
هر چه لباس تان گشاد و آزادتر باشد شما را خنک تر نگه داشته و با پوشیدن آنها احساس راحتی بیشتری به شما درست خواهد داد. امروزه استایل شومیز زنانه گشاد و با رنگ های شاد و پاستلی بسیار ترند شده است.
 
شومیزهای بلند گشاد به عنوان مانتو را می توانید با شلوار های بگی ست کنید. انتخاب بعدی، پوشیدن تیشرت، دامن و شلوارهای آزاد و رها است. سعی کنید آیتم هایی را انتخاب کنید از جنس پارچه های نخی دوخته شده باشند.
 
اکسسوری مناسب فصل تابستان را انتخاب کنید
اکسسوری برخلاف نظر عموم مردم که آن را بی اهمیت جلوه می دهند؛ اما همیشه یک آیتم فوق العاده کاربردی برای جذاب نشان دادن استایل شماست. در فصل تابستان کاربردی ترین اکسسوری عینک آفتابی است.
 
اکسسوری های مینیمال مانند دستبند و گردن آویزهای بلند از روی مانتو نیز جذابیت خاص خود را دارند.
 
ترند سال های اخیر پوشیدن بیبی اسکارف و کلاه در فصل تابستان است؛ که شما را خاص و شیک نشان می دهد.
 
لباس های باکیفیت و راحت بخرید
همیشه به دنبال خرید آیتم های با کیفیت بباشید مخصوصا برای فصل تابستان که لباس ها به دفعات شسته می شوند. (به دلیل تعریق زیاد و گرما) در صورتی که پارچه شما با کیفیت نباشد دوام کمتری داشته باشد؛ در برابر شستشو های متوالی کمرنگ شده و بافت آن از بین می رود.
 
هیچ وقت راحتی را فدای زیبایی نکنید. برخی از افراد برای ساخت یک استایل شیک و جذاب، آیتم هایی را انتخاب می کنند که با پوشیدن آنها به هیچ وجه احساس راحتی ندارند. لباس های تنگ و جذب شما را در تابستان گرمتر نگه می دارند؛ سعی کنید به سراغ خرید مدل های راحتتر و گشادتر بروید.