2.جدول برنامه ریزی بودجه ماهانه

بودجه بندی مناسب بخش مهمی از زندگی ما است. بنابراین یک سیستم مدیریت و برنامه ریزی مالی سازمان یافته می تواند به تضمین درآمد و پس انداز ثابت و کنترل هزینه های زندگی کمک کند.در مرحله بعد، می توانید نمونه برگه برنامه ریزی مورد نظر را پرینت بگیرید و آن را در برنامه ریز مالی یا دفترچه یادداشت خود بچسبانید تا بودجه خود را مدیریت کنید.
3. نمودار برنامه غذایی ماهانه
مدیریت رژیم غذایی با این جدول راحت و کاربردی آسان است. این برنامه ریز نمونه تنظیم یک برنامه غذایی در ماه را آسان می کند. همچنین می توانید اطلاعاتی در مورد غذاهایی که می خواهید در روز درست کنید را در این برنامه بنویسید.
4. جدول برنامه ریزی هدف ماهانه
اگر برای ماه گذشته اهدافی دارید، اکنون زمان آن است که به خودتان انگیزه بدهید. وظایف خود را اولویت بندی کنید و برای رسیدن به اهداف خود برنامه ریزی کنید. شما می توانید این آرزوها را به برنامه ریز هدف ماهانه یا مجله گلوله خود اضافه کنید تا گامی در جهت تحقق رویاهای خود بردارید.
 
5. برنامه ماهانه در یک نگاه
با استفاده از این جدول، می توانید رویدادهای تقویم خود را پیگیری کنید، اقدامات مهم را به تقویم خود اضافه کنید یا یادداشت های کوچکی در مورد وظایف خود برای یک روز خاص بنویسید.برای این منظور، یک جدول با اندازه مناسب انتخاب کنید، تاریخ شروع و پایان دوره تقویم ماهانه و تاریخ شروع هفته را مشخص کنید. سپس فایل را دانلود کرده و پرینت بگیرید. اکنون می توانید میز آماده استفاده خود را به دیوار خانه یا محل کار خود آویزان کنید یا آن را به برنامه ریزی کاغذی و دفترچه یادداشت خود وصل کنید.
6. برنامه ریزی ماهانه
با استفاده از این جدول می توانید یک برنامه ماهانه دقیق تنظیم کنید و به راحتی کارهای آینده خود را مدیریت کنید. مهم نیست که چقدر با این برنامه نمونه مشغول هستید، هرگز یک رویداد مهم را با این برنامه ماهانه از دست نخواهید داد. به علاوه، چه در حال ملاقات با دوستان باشید، چه به سینما بروید، چه برای تعطیلات برنامه ریزی کنید یا برای عروسی آماده شوید، سازماندهی شده و عملکرد خوبی خواهید داشت.
 
7. برنامه ریز خانواده و خانواده
این برنامه ریز نمونه برای برنامه ریزی کارهای خانه مانند پخت و پز و نظافت به صورت ماهانه و ایجاد برنامه کاری برای هر یک از اعضای خانواده طراحی شده است.توصیه می کنیم این میز برنامه ریزی را در آشپزخانه خود قرار دهید یا آن را به درب یخچال خود بچسبانید.