مقیاس پذیری

اگر قصد دارید که فروشگاه آنلاین خود را در آینده گسترش دهید، باید زبان و فریم‌ ورکی را انتخاب کنید که قابلیت مقیاس ‌پذیری و توسعه داشته باشد.
 
هزینه و منابع
هزینه توسعه و نگهداری وب ‌سایت نیز مساله ای مهم و قابل توجه مهم است. برخی زبان‌ها و فریم ‌ورک‌ها رایگان هستند و برخی دیگر نیاز به صرف هزینه دارند. همچنین، توانایی استفاده از منابع توسعه ‌دهندگان با تجربه در زبان انتخابی، نیز در نظر گرفته شود. بطور مثال زبان php نسبت به asp کم هزینه تر است.
 
توانایی تعامل با سیستم های دیگر
اگر نیاز به اتصال فروشگاه آنلاین به سیستم‌ ها یا سایر خدمات دارید، باید از زبانی استفاده کنید که این تعاملات را امکان‌ پذیر نماید.
 
در نهایت، انتخاب زبان برنامه ‌نویسی و فریم ‌ورک مناسب به نیازها و اهداف خاص پروژه شما بستگی دارد. برای تصمیم گیری بهتر، ممکن است نیاز باشد با توسعه ‌دهندگان و متخصصان تکنولوژی مشورت کنید و تحقیقات دقیقی انجام دهید. در این مطلب به معرفی بهترین زبان های برنامه نویسی برای طراحی سایت فروشگاهی اشاره کردیم. در صورتی که بخواهید یک فروشگاه اینترنتی برای وب سایت خود راه اندازی کنید، فاکتورهای گفته شده را در نظر بگیرید و زبانی را انتخاب کنید که با فاکتورهای شما منطبق باشد تا بتوانید بهترین نتیجه را کسب کنید.