می توانید با جستجو در بازار بزرگ لوازم تحریر شهر خود، محصولات مورد نیاز خود را تهیه کنید یا در صورت امکان خرید خود را از بازارهای خارج کشور انجام دهید. در صورت خرید از شهرهای دیگر می توانید خرید محصولات خود را به صورت تلفنی با قیمت عمده انجام دهید.

 
آنالیز رقبای خود
پیشرفت بازار دیجیتال و احساس نیاز موجب شده است، تا تعداد آنلاین شاپ های فروش لوازم تحریر در حال افزایش باشد. البته تنها تعداد محدودی از آن ها با تمرکز بر روی بازاریابی آنلاین محصولات خود، پیشرفت بسیار زیادی داشته و به کسب درآمد بالایی دست یافته اند. فاکتورهایی که با آنالیز سایر فروشگاه های اینترنتی لوازم تحریر می توانید بر روی وب سایت خود اجرا کنید، شامل موارد زیر است:
 
کلمات کلیدی
از مهم ترین مواردی که در بررسی این فروشگاه ها باید مورد بررسی قرار دهید، کلمات کلیدی سایت رقبا محسوب می شود. با بررسی کلمات کلیدی می توانید درک مناسبی از رفتار مشتری و کلماتی که به طور معمول آن ها را در گوگل سرچ می کنند، به دست آورید. بهتر است لیستی از این کلمات کلیدی تهیه کرده و در تدوین استراتژی های سئو مورد استفاده قرار دهید. می توانید بررسی سایت های فروشگاهی رقبای خود را با استفاده از ابزارهای Seobility و Ubersuggest انجام دهید.
 
بررسی سایت رقبا
سایت فروشگاه رقبای خود را از لحاظ ظاهری مورد بررسی قرار دهید و از این طریق نقاط ضعف و قوت آن ها را کشف کنید. از نقاط قوت در وب سایت خود مورد استفاده قرار داده و نقاط ضعف آن ها را تکرار نکنید. بهترین قالب وردپرس ایرانی کاملا براساس نیازهای زبان فارسی کدنویسی شده است و با پشتیبانی زبان فارسی، به کاربر پیغام ها و هشدارهای به زبان فارسی نمایش می دهد. با تهیه بهترین قالب وردپرس ایرانی کدنویسی شده بصورت بهینه توسط تیم وبین سئو، یک مزیت رقابتی در برابر رقبای خود دارید. اکثرا در بازار قالب های تجاری آماده با قیمت بسیار ارزان تر که فروشگاه های زیادی از این قالب ها استفاده می کنند؛ این قالب ها به هیچ وجه بهینه و طبق اصول سئو و الگوریتم های گوگل نمی باشند و سرعت لود شدن سایت در آنها بسیار پایین است و همین مساله به مرور زمان آمار بازدید شما را کاهش داده و دچار افت فروش می شوید.
 
محصولات
لیستی از محصولاتی که رقبا به مشتریان ارائه می دهند را تهیه کنید. سعی کنید از این طریق اختلاف در تنوع محصولات را به حداقل رسانده و از رقبای خود پیشی بگیرید.
 
بررسی شبکه های اجتماعی
یکی از عوامل اعتماد مشتریان به کسب و کار، شبکه های اجتماعی و بازاریابی دهان به دهان محسوب می شود. پس در استفاده از این ابزار قدرتمند غفلت نکنید. توصیه می شود با بررسی شبکه های اجتماعی اینستاگرام و تلگرام، محصولات خود را بیشتر و بهتر از رقبا معرفی کرده و منبع درآمد بالایی داشته باشید.