استفاده از رنگ طوسی بر روی جزئیات کابینت‌ ها  می‌ تواند به عنوان نقطه تاکیدی در دکوراسیون آشپزخانه شما عمل کند و ظرافت و جذابیتی به فضا اضافه نماید.

 
تنوع طراحی
کابینت‌ هایگلاس سفید طوسی دارای انواع طراحی‌ ها و سبک‌ ها متفاوت هستند که می توانید براساس نیاز، سلیقه و سبک دلخواه خود، گزینه ای را انتخاب نمایید.
 
ترکیب با رنگ‌ های دیگر
کابینت‌ های گلاس سفید طوسی به راحتی با رنگ‌ های دیگر ترکیب می‌ شود. می‌ توانید آنها را با رنگ‌ های متفاوتی مانند خاکستری، سبز، مشکی، یا چوبی ترکیب کنید تا ظاهری متنوع به آشپزخانه خود بدهید.
 
افزایش ارزش خانه
استفاده از کابینت‌ های گلاس سفید طوسی جدید  با طراحی زیبا و مدرن می‌ تواند ارزش خانه شما را افزایش دهد و در صورت فروش ملک، خریداران زیادی را با قیمت قابل توجه را به سمت منزل شما بکشاند. در کل ظاهری لوکس، لاکچری و مدرن به دکوراسیون داخلی منزل تان می بخشد.
 
از همین رو اگر به دنبال تغییر اساسی دکور منزل تان هستید و به گزینه های زیادی فکر می کنید؛ استفاده از نمونه کابینت های گلاس سفید طوسی می تواند یک گزینه عالی باشد. اما بهتر است قبل از انتخاب نهایی، نمونه‌ ها را در فضای واقعی تست کنید تا از ترکیب رنگی و ظاهر کلی آن راضی باشید.
 
ترکیب رنگی کابینت های گلاس سفید طوسی
رنگ طوسی یا همان خاکستری یکی از رنگ های محبوب و البته پرطرفدار در میان پالت رنگ های کابینت سازی است. در عین زیبایی نوعی حالت خنثی و تیرگی را به بیننده القا می کند. برای از بین بردن یا کمتر کردن این حس می بایست به شکل مناسبی با سایر رنگ ها ترکیب شود.
 
به پیشنهاد سامان چوب می توانید به جای طوسی تیره از طوسی روشن استفاده کنید و یا اینکه ترکیب رنگی سفید نقره ای را جایگزین سفید طوسی نمایید. ترکیب رنگی های بیان شده، حس دلمردگی و کسلی را از محیط آشپزخانه دور می کنند و همچنین جذابیت خاصی دارند.
 
در آشپزخانه های پرنور می توانید از کابینت های گلاس طوسی با صفحه روی کابینت به رنگ سفید (با رگه های مشکی) استفاده کنید. وجود نور مناسب از تیرگی کابینت ها می کاهد و اذیت کننده نخواهند بود.
 
چیدمان و طراحی کابینت ها در فضای آشپزخانه مهم است. طراحی شیک و مدرن کابینت ها از حس خنثی و دلمردگی رنگ طوسی کاهش می دهد و نه تنها آزاردهنده نخواهند بود، بلکه بسیار شکیل هم به نظر می رسند.
 
ترکیب دیگر می تواند به این صورت باشد: رنگ دیوارها، کف پوش آشپزخانه و صفحه روی کابینت را نقره ای انتخاب نمایید و کابینت هایگلاس سفید را با دستگیره مخفی در نظر بگیرید. این طراحی، دیزاینی بسیار ساده و زیبا به شما تحویل می دهد.
 
در آشپزخانه های کم نور بدون هیچ گونه نورگیر و پنجره نیز می توانید از کابینت هایگلاس سفید طوسی استفاده کنید به این شرط که رنگ سفید، رنگ اصلی و غالب باشد؛ تا آشپزخانه تان دلباز و پر نور دیده شود.
 
از ترکیب رنگی کابینت هایگلاس سفید نقره ای غافل نشوید. این مدل ترکیب رنگی، مدلی است که به دل می نشیند و تجربه کاربری خوبی دارد. استفاده از دستگیره نقره ای در این ترکیب نیز زیبایی کار را صدچندان می کند.