عدم دریافت سود ماهانه در خرید کابینت از لوکست. برخی از شرکت های کابینت سازی اقدام به فروش قسطی کابینت با سود می کنند؛ اما ما در لوکست یک درصد سود دریافت نمی کنیم و تمامی قیمت ها طبق بخشنامه اتحادیه است و در قرار داد نهایی همه موارد ذکر می شود.

مزایای  خرید کابینت اقساطی قم
محاسبه گر خرید اقساطی کابینت در لوکست
خدمات تخصصی لوکست را می‌ توانید به صورت قسطی در اقساط 4 تا 12 ماهه پرداخت کنید. درصد مبلغ پیش پرداخت به ترتیب اقساط گفته شده برابر است با: 20 تا 30 درصد. چک ها بر اساس راس چک محاسبه می شوند و تاریخ ها از روز عقد قرارداد می باشد.
 
درنظر داشته باشید که نوع ضمانت (چک) پس از اعتبارسنجی تعیین می‌شود.
 
خرید قسطی کابینت لوکست قم چه فایده ای دارد؟
خرید اقساطی کابینت چند فایده دارد که در این بخش آن ها را بیان می کنیم:
 
مهمترین فایده آن این است که؛ با توجه به نرخ تورم در ایران و پایین آمدن ارزش پول؛ با خرید قسطی کابینت، ارزش پول خود را حفظ می کنید و کابینتی را دریافت می کنید که در آینده با بودجه فعلی تان امکان خریدش را نخواهید داشت!!
 
برخی از مشتریان بخاطر هزینه بالای ساخت کابینت در قم، طراحی و ساخت کابینت خود را بصورت فازبندی شده انجام می دهند؛ به این معنی که ابتدا بدنه کار را سفارش می دهند بعد از تکمیل به سراغ دستگیره ها و سایر اجزا می روند.
 
اما در در خرید قسطی شما کابینت موردعلاقه و رویایی تان را دریافت می کنید و با آن آشپزخانه خود را دیزاین می کنید، و طی 4 تا 12 ماه آینده اقساط آن را پرداخت می کنید.
 
در خرید اقساطی کابینت، دست شما برای انتخاب هر نوع متریال و مدل کابینتی باز است و می توانید محصولات لاکچری و گران قیمت را نیز سفارش دهید البته بدون نیاز به پرداخت کامل مبلغ!!!
 
شما به راحتی می توانید آشپزخانه رویایی خود را با لوکست بسازید.
 
نحوه سفارش کابینت قسطی در قم
در ابتدا شما با لوکست تماس می گیرید و درخواست بازدید و مشاوره تخصصی را ثبت می کنید. مرحله بعد کارشناسان ما با شما تماس گرفته و در مورد سفارش کابینت قسطی توضیحات لازم را به شما ارائه می دهند.
 
در مرحله بعد بازدید اولیه صورت می گیرد و ارائه چیدمان رایگان توسط کارشناسان لوکست برای شما انجام می شود.
 
نمونه کارها را با توجه به توضیحات سفارش برای شما ارسال شده و سپس پیش فاکتور صادر شده و طراحی سه بعدی اولیه بنا به درخواستتان آماده می گردد.
 
بعد از انتخاب طرح، عقد قرارداد نهایی صورت می گیرد و مدت زمان تحویل کابینت به شما مشخص می گردد.
 
نقشه برداری و تعیین متراژ از محل آشپزخانه شما صورت می گیرد و در نهایت شگفتانه لوکست صورت می گیرد و کار باکیفیت در زمان تعیین شده به دست مشتری می رسد.