شستن شورت با نمک

از دیگر موادی که در از بین بردن لکه ها و باکتری تاثیرگذار است، نمک شناخته می شود. تنها کافیست در مواد شوینده ملایم خود مقداری نمک بریزید و اجازه دهید و لباس زیر خود را داخل آن قرار دهید. در انتها باید آن را شستشو دهید و خشک کردن آن را در هوای آزاد انجام دهید.
جوشاندن شورت
جوشاندن شورت یکی از روش هایی است که برخی از افراد برای از بین بردن قارچ و باکتری ها انتخاب می کنند، اما بهتر است بدانید که انجام این کار به هیچ عنوان توصیه نمی شود. لباس زیرها جنس بسیار ظریف و حساسی داشته و جوشاندن لباس موجب آسیب رسیدن آن ها می شود.
 
از جمله لباس زیرهایی که باید شستشوی آن با دقت بالایی صورت گیرد و دمای مناسبی برای شستشوی آن در نظر گرفته شود، لباس شورت لامبادا زنانه به شمار می رود. پس توصیه می شود به هیچ عنوان از آب داغ برای شستشو و از بین بردن باکتری انواع لباس زیر استفاده نکنید. امروزه با تولید شرت های لامبادا گیاهی از بهترین و طبیعی ترین جنس پارچه، مشکل بد بویی و حساسیت های پوستی آن نیز حل شده است؛ پس می توانید با خیالی آسوده آن را بر تن کنید.
 
شستن شورت در لباسشویی
یکی از راحت ترین گزینه ها برای شستشوی لباس زیر، استفاده از ماشین لباسشویی به شمار می رود، اما توصیه می شود شستشوی آن ها را به صورت دستی انجام دهید؛ زیرا لباس زیر به صورت مستقیم با پوست و ناحیه تناسلی در تماس است و محیط داخلی لباسشویی منبع انواع باکتری ها و میکروب ها است.
 
علاوه بر این برخی از انواع لباس زیر، مانند: لباس شورت لامباد زنانه از ظرافت و حساسیت بالایی برخوردار بوده و شستشو با ماشین لباسشویی آسیب زیادی به آن وارد می کند و در صورت آسیب امکان استفاده از لباس شورت لامبادا زنانه وجود ندارد.
 
در صورتی که قصد دارید شستشوی آن را با لباسشویی انجام دهید بهتر است ابتدا از مواد شوینده و ضدعفونی کننده برای محیط داخلی لباسشویی استفاده شود، تا تمامی میکروب های آن از بین رود. سپس شستشوی لباس زیر را جدا از سایر لباس ها داخل لباسشویی قرار دهید.
 
در این مقاله به نکات مهم برای بهداشتی ترین روش های شستشو شورت برای از بین بردن قارچ و باکتری اشاره شد. امیدواریم مطالب گفته شده برایتان مفید بوده باشد و اطلاعات مفیدی در این زمینه کسب کرده باشید.