x تبلیغات
وبلاگ بانو مد

اهمیت شورت های زنانه و شناخت انواع آن

شورت زنانه نوعی پوشش می باشد، که برای پوشاندن اندام جنسی خانم ها مورد استفاده قرار می گیرد.استفاده از این پوشش از زمان های قدیم تا به امروز ضروری بوده و هست، اما هنگام استفاده از شورت ها بهتر است در انتخاب آن دقت نموده و متناسب با هر موقعیتی، شورت مناسب را انتخاب کنید.

شورت های زنانه به دلیل متنوع بودن، دارای رنگ ها، طرح ها، جنس ها و مدل های مختلف می باشند، اما نکته ای که هنگام خرید به این نکته توجه داشته باشید که شورت فانتزی مناسب استفاده روزانه نمی باشد یا شورت لامبادا مناسب استفاده در دوران پریودی نیست و برای فصل تابستان و گرما بهترین جنس شورت نخی می باشد.

اهمیت به این موارد باعث می شود تا بتوانید خرید مورد نیاز خود را به درستی انجام دهید و از بسیاری از مشکلات دور باشید.

در حال حاظر فروشگاه های اینترنتی معتبر و بزرگی همچون: basalam, digistyle, nilatan, banimode وجود دارند که در این زمینه فعالیت کرده و می توانند به شما ارائه دهند.

ادامه مطلب

نقش کمربند در لباس بانوان

  نقش کمربند در سبک، در گذشته کمربند به عنوان لباس‌ساز محسوب می‌شد، اما امروزه نقش مهمی دارند و به عنوان یکی از ابزارهای وزنی شناخته می‌شوند که لباس را پر می‌کنند.

 
خرید تسمه ای که هرگز استفاده نشده باشد یا متناسب با سبک شما باشد امکان پذیر نیست.
 
نکات مفیدی برای شیک قرار دادن کمربند وجود دارد. زیرا اگر کمربند با لباس هماهنگ نباشد، می تواند استایل را خراب کند یا ایرادات بدن را آشکار کند.
 
در ادامه به شما می گوییم که چه لباس هایی با هر کمربند ست می شوند.

 

 
ادامه مطلب

لباس راه راه در تاریخ مد و طراحی لباس

  لباس راه راه یکی از اقلام ضروری در کمد لباس شماست. لباس راه راه هرگز از مد نمی افتد و اگر اصول پوشیدن آن را به درستی رعایت کنید، می توانید بسیار شیک و برازنده باشید. شما می توانید وسایل راه راه را به هر سبکی بپوشید. از سبک های بوهو و رنگارنگ گرفته تا سبک های مینیمالیست ساده و ظریف. در این مقاله به توضیح اصول کلی استایل با لباس راه راه می پردازیم و ایده های جذابی برای پوشیدن لباس راه راه پیشنهاد می کنیم. با ما در مجله دیجی استایل همراه باشید.

 
لباس راه راه در تاریخ مد و طراحی لباس.
لباس راه راه از قرون وسطی رایج شد و در آن زمان فقط در لباس زندانیان، دلقک ها و جلادها و زندان بانان استفاده می شد. به همین دلیل لباس راه راه در فرهنگ غربی معنایی منفی و غیرقابل قبول داشت. این تصور تا زمان ملکه ویکتوریا در قرن نوزدهم ادامه داشت، زمانی که ملکه ویکتوریا کت و شلوار ملوانی راه راه را برای پسرش انتخاب کرد. این طرح در لباس‌های ملوانی و لباس‌های حمام رایج شد.
ادامه مطلب
صفحه قبل 1 ... 4 5 6 7 8 9 صفحه بعد