x تبلیغات
وبلاگ بانو مد

با طراحی سایت آموزشی آشنا شویم

 برای طراحی سایت آموزشی چه باید کرد؟ ویژگی های یک سایت آموزشی چیست؟ امکانات لازم برای یک سایت آموزشی چیست؟در این مقاله به تمامی این سوالات پاسخ خواهیم داد، با ما همراه باشید.

 
آموزش به عنوان مهم ترین عامل رشد و شکوفایی جوامع بشری و پرورش استعدادهای افراد به شمار می رود، همچنین می توان از آن به عنوان نردبان دستیابی به زندگی ایده آل و مطلوب یاد کرد. پس نمی توان آن را نادیده گرفت. البته آموزش در دوره های مختلف بسیار تغییر کرده است و بسته به نیاز روز یکی از تغییراتی که این روزها به شدت شاهد آن هستیم آموزش آنلاین است.
 
ادامه مطلب

نکات مهم برای تولید محتوای وب سایت های لباس زنانه

در بازار پوشاک بسیار رقابتی، جلب توجه آسان نیست. چه یک وب سایت فروشگاهی یا یک صفحه پوشاک اینستاگرام داشته باشید، بازاریابی محتوایی برای لباس بسیار مهم است.

 
اگر فکر می کنید تنها گذاشتن عکس محصول در صفحه یا وب سایت اینستاگرام برای فروش کافی است، سخت در اشتباهید. برخی از شرکت ها نیز محتوای بسیار کوتاهی را در صفحه محصول قرار می دهند و آن را برای رتبه بندی در گوگل کافی می دانند.
 
اما واقعیت رقابت در بازار تجارت آنلاین چیز دیگری می گوید. مردم امروزی فروش مستقیم را دوست ندارند. بنابراین برای جذب مشتری باید سعی کنید ارتباط دو طرفه ایجاد کنید. تنها در این صورت است که می توانید رونق کار خود را ببینید.
 
در این مقاله 6 اصل تولید محتوا در حوزه پوشاک را بیان می کنیم که استفاده از آن ها درهای جدیدی را به روی کسب و کار شما باز خواهد کرد. با استفاده از بازاریابی محتوا، مخاطبان وفاداری ایجاد می کنید که برای یک بار خرید از شما کافی نیست.
ادامه مطلب

چه نکاتی به افزایش فروش وب سایت های فروشگاهی کمک می کند؟

 برخی از مشتریان وقتی به فروشگاه شما می آیند چندین کالا را خریداری می کنند. شما هم می گویید مشتری آمد و مغازه را ترخیص کرد. اما از سوی دیگر، برخی از مشتریان هستند که بسیار کم خرید می کنند. برخلاف گروه اول، این دسته از مشتریان کمتر برای شما مفید هستند. یکی از مهم ترین مهارت هایی که هر فروشنده ای باید بداند این است که چگونه محصولات بیشتری را به مشتریان بفروشد.

 
من بارها برای خرید محصولاتی مانند شلوار به فروشگاه رفته ام. اما وقتی از فروشگاه خارج شدم، غیر از شلوار، اجناس دیگری هم خریدم. بازاریابان اغلب از تکنیک های ارتباط دهان به دهان برای تشویق مشتریان به خرید بیشتر استفاده می کنند. مثلا من شلوار مورد علاقه ام را انتخاب می کنم و سپس فروشنده چند مدل پیراهن، کمربند و جوراب را برای ست کردن با شلوار به من نشان می دهد. بنابراین فروشنده می تواند من را ارزان تر بفروشد.
ادامه مطلب

نکات مهمی که هنگام خرید اینترنتی پوشاک باید در نظر گرفت

 خرید لباس یکی از بزرگترین دغدغه های خانم هاست به همین دلیل این روزها خانم های زیادی به خرید اینترنتی لباس روی آورده اند اما اگر نمی خواهید از خرید خود پشیمان شوید بهتر است نکات زیر را با دقت مطالعه کنید.

 
حتما برای شما هم پیش آمده که لباسی را در سایت ها یا صفحات مجازی می بینید و تصمیم به خرید آنلاین آن می گیرید، اما برای خرید اینترنتی لباس باید به یک سری نکات دقت کنید تا از خرید خود پشیمان نشوید.
 
ادامه مطلب

مراحل مرتب کردن کمد لباس با بهترین روش

 نحوه سازماندهی کمد لباس خود مستقیماً به اندازه، مساحت و فضای کمد لباس شما بستگی دارد. همچنین، سبک زندگی و نیازهای روزانه شما می تواند تعیین کننده نحوه سازماندهی کمد لباس شما باشد. اما چندین مرحله اساسی و کلی وجود دارد که می توانید برای شروع به نظم دادن به کمد لباس خود انجام دهید. این مراحل را در زیر نوشته ایم:

 
تمام ابزار و وسایل لازم را برای نظم بخشیدن به کمد در گوشه ای از اتاق جمع آوری کنید. از سبد، جعبه لباس و کشوهای زیپ دار گرفته تا چوب لباسی و سازماندهی کمد.
کمد خود را کاملا خالی کنید. تمام لباس ها، کیف ها، کفش ها یا وسایل کوچکی که در گوشه کمد هستند را بیرون بیاورید.
کف کمد را بسیار تمیز جاروبرقی می کند. دیوارها و کف ها را با اسپری های چند منظوره تمیز کنید تا برق به همه جای کمد بریزد. همچنین می توانید از محلول های ضدعفونی کننده سطح کمک بگیرید.
ادامه مطلب

چرا شرکت در دوره آموزش سئو توصیه می شود؟

 تقریباً هر کسب و کاری در فضای اینترنت و دیجیتال به نوعی با سئو سروکار دارد. اگر می خواهید بازاریابی وب سایت خود را علاوه بر آموزش دیجیتال مارکتینگ در دستور کار قرار دهید، آموزش سئو را در نظر بگیرید. شما برای کسب و کار آنلاین خود درآمد زیادی خواهید داشت. کسب و کار همچنین اگر به کار سئو علاقه مند هستید و می خواهید از سئو درآمد خوبی کسب کنید، دانش خود را در مورد سئو افزایش دهید. با ما همراه باشید تا در مورد اهمیت سئو بیشتر بدانید.

 
سئو چیست؟
سئو در زبان انگلیسی سئو به معنای بهینه سازی موتورهای جستجو است. موتور جستجو ابزاری است که اطلاعات مورد نیاز خود را از پایگاه های داده و سایت های مختلف بر اساس الگوریتم خود می کشد و نتایج یافت شده را در صفحه ای به نام صفحه نتایج جستجو فهرست می کند و نمایش می دهد.
ادامه مطلب

راهنمای یادگیری سئو و بهینه سازی سایت در دوره آموزش سئو وبین سئو

 آیا می خواهید بدانید سئو چیست و چگونه کار می کند؟ آیا می خواهید در مورد SEO و نحوه استفاده از آن برای کسب و کار خود اطلاعات بیشتری کسب کنید؟ این مقاله را برای آموزش بیشتر اهمیت سئو، بهینه سازی سایت و بازاریابی سئو ایجاد کرده ایم. با استفاده از این منبع می توانید به تعریف دقیق سئو و کاربرد آن برسید. اما برای اطلاعات جامع تر می توانید به دوره آموزش حرفه ای سئو مراجعه کنید.

 
یکی از بزرگترین سوالاتی که اغلب از مشتریان خود می گیریم این است که سئو چیست و چگونه کار می کند؟ برای مشاغلی که به تازگی وب سایت خود را ایجاد کرده اند یا به تازگی وارد دنیای موتورهای جستجو شده اند، سئو می تواند کمی ترسناک باشد.
 
اما لازم نیست که باشد. با دانستن اینکه سئو چیست و کاربرد آن، مطمئناً در آینده تصمیمات بهتری خواهید گرفت.
 
در ادامه آموزش این مبحث را با جزئیات بیشتری بررسی خواهیم کرد. و پاسخ کاملتر و جامع تری به سوال مهم شما کاربران عزیز خواهیم داد که سئو چیست؟
 
سئو چیست؟
سئو مخفف عبارت "Search Engine Optimization" به معنای بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو است. سئو در ایران به سئو و بهینه سازی سایت معروف است.به عبارت ساده، سئو به معنای فرآیند بهبود سایت شما برای دیده شدن در نتایج موتورهای جستجو (گوگل، بینگ) است. هرچه صفحات سایت شما بهتر در نتایج جستجو ظاهر شوند، احتمال جلب توجه و جذب مشتریان به وب سایت شما بیشتر می شود.
 
جذب ترافیک هدفمند به یک وب سایت با رتبه بندی طبیعی در موتورهای جستجو، ویژگی اصلی مفهوم «سئو چیست». وظایف رایج سئو شامل ایجاد محتوای با کیفیت بالا، بهینه سازی محتوا برای کلمات کلیدی خاص و ایجاد بک لینک است.
 
فرآیند ثبت سایت در موتورهای جستجو، نمایش سایت در نتایج و در نهایت کسب رتبه با کلمات کلیدی مختلف در قسمت ارگانیک (بدون پرداخت) نتایج جستجو سئو نام دارد.
 
منظور از سئو دقیقا چیست؟ فایده سئو چیست؟
منظور از سئو دقیقا چیست؟
مزیت اصلی سئو و رتبه بندی کلمات کلیدی در نتایج جستجو این است که می توانید ماه به ماه ترافیک رایگان از موتورهای جستجو دریافت کنید.
 
چرا سئو برای بازاریابی مهم است؟
چرا سئو برای بازاریابی مهم است؟
چرا سئو برای بازاریابی مهم است؟
موتورهای جستجو منبع عظیمی از ترافیک هستند
سئو بخش عمده ای از بازاریابی دیجیتال است زیرا مردم سالانه تریلیون ها جستجو در موتورهای جستجو انجام می دهند.و بیشتر این جستجوها برای یافتن اطلاعاتی در مورد محصولات و خدمات انجام می شود. امروزه جستجوهای زیادی با هدف خرید کالا و خدمات انجام می شود. در نتیجه، این فرصتی عالی برای کسب و کارها خواهد بود تا در موتورهای جستجو بهتر ظاهر شوند.
 
جستجوها اغلب منبع اصلی ترافیک برای کسب و کارهای اینترنتی هستند و سایر کانال های بازاریابی مکمل این فرآیند هستند. حضور بهتر در نتایج جستجو و دیده شدن بیشتر در مقایسه با رقبا می تواند تاثیر قابل توجهی بر نتایج داشته باشد.
 
آمار ترافیک سایت
آمار ترافیک سایت
به آمار ترافیک ارسال شده در تصویر بالا نگاه کنید. همانطور که می بینید، تقریبا 60 درصد از کل ترافیک وب با جستجوی گوگل شروع می شود. و اگر ترافیک سایر موتورهای جستجوی محبوب (مانند بینگ، یاهو و یوتیوب) را اضافه کنیم، موتورهای جستجو 70.6٪ از کل بازدیدها را تشکیل می دهند.
 
بازدیدکنندگان و خریداران رایگان دریافت کنید
اجازه دهید با یک مثال ساده اهمیت سئو را به شما نشان دهیم. فرض کنید شما یک شرکت طراحی وب را اداره می کنید. بر اساس Google Keyword Planner، 110،000 نفر هر ماه برای "طراحی وب سفارشی" جستجو می کنند.حتما بخوانید: سئوی تصویر در وردپرس
ادامه مطلب

کاربرد و شناخت انواع شورت لامبادا

 شورت لامبادا در مدل های مختلفی تولید می شود به عنوان مثال در مدل های باندی و توری تولید می شود که از نمونه های پرطرفدار این دسته از شورت ها می باشد و بسیار مورد پسند خانم ها و دختر خانم ها می باشد. لازم به ذکر است که این دسته از شورت ها را نباید برای مدت طولانی پوشید، عمده ترین کاربرد شورت لامبادا زنانه شیک تحریک جنسی مردان است.

 
نوع طرح شورت لامبادا؟
شورت لامبادا در اکثر موارد دارای دو بند برای بسته شدن است و قسمتی مثلثی شکل برای جلوی تنه طراحی شده است، این شورت چندان قسمت پایین تنه را نمی پوشاند، این مدل شورت فقط عورت زن و ران را می پوشاند. و باسن کاملاً از پوشش خارج شده است.
 
 
ادامه مطلب

شناخت انواع سوتین و بهترین نوع آن

 آیا انواع سوتین ها را می شناسید؟ چگونه آنها را انتخاب می کنید؟ کدام سوتین برای شما مناسب است؟ اصول انتخاب سوتین چیست؟ انواع سوتین، لباس زیر زنانه هستند که نمی توان آنها را نادیده گرفت. در ادامه مقاله قصد داریم تا با انواع سوتین و بهترین نوع آن آشنا شویم.

 
چه نوع سوتینی برای استفاده روزمره ایده آل است؟
ابتدا باید بپذیریم که تیپ بدنی هر زنی متفاوت است و نیازهای او به لباس زیر نیز متفاوت است. بنابراین فقط می توان نظرات کلی داد که می تواند راهنمای خوبی برای انتخاب ایده آل باشد.
 
برای خانم‌هایی که سایز معمولی دارند، یک سوتین معمولی (پردار یا بدون پد) یک انتخاب عالی است، زیرا بدون درز است و تقریباً با هر لباسی مطابقت دارد.
زنانی که سینه های آویزان دارند باید سوتین هایی بپوشند که بر پوشش کامل و حمایت کافی تمرکز دارد. توصیه ما برای این الزامات استفاده از سوتین های ورزشی است که زمین نمی خورند.
ادامه مطلب

آشنایی با شورت های زنانه توری

 یکی از پارچه های پرکاربرد در صنعت پوشاک و مد توری است. دلیل این محبوبیت پارچه های توری این است که زیبایی و ظرافت خاصی به محصولات می بخشد. تنوع، زیبایی و جذابیت پارچه های توری باعث شده است که توری در تولید لباس زیر زنانه کاربرد فراوانی داشته باشد. سوتین توری و شورت توری از گذشته بسیار محبوب و پرطرفدار بوده و با گذشت زمان محبوبیت بیشتری پیدا کرده است.

به طور کلی توری پارچه ای بسیار ظریف است که ساختار شبکه ای دارد. امروزه بر خلاف گذشته این پارچه معمولاً توسط ماشین آلات پیشرفته بافته و تهیه می شود. برای بافت پارچه توری از الیاف کتان، ابریشم، الیاف مصنوعی و در مواردی طلا و نقره استفاده می شود که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند. پارچه های توری از نظر فاصله بین تار و پود، ضخامت، اندازه و شکل منافذ دارای تغییرات زیادی هستند.شورت های زنانه ای که از جنس پارچه های توری تولید می شوند در دسته شورت های مجلسی قرار می گیرند. با مشاهده مدل های شورت زنانه مجلسی می توانید با این نوع پارچه و کارایی آن بیشتر آشنا شوید.
 
 
ادامه مطلب
صفحه قبل 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 صفحه بعد