x تبلیغات
وبلاگ بانو مد

تجهیزات مورد نیاز در کابینت سازی

 تجهیزات مورد نیاز در کابینت سازی

دستگاه لبه چسبان PVC
دستگاه مکنده
کمپرسور هوا
دستگاه دور کن یا برش ام دی اف
وکیوم چوب
دستگاه برش و حکاکی CNC
دستگاه برش اتوماتیک
دستگاه دورکن
اره زاویه یا فارسی بر
گازور زن
اره چکشی یا اره عمود بر
دریل برقی
دریل ستونی
منگنه کوب
میخکوب بادی
مینی فرز
پیچ دستی
تراز لیزری
روند شغلی کابینت سازی
اولین کاری که پس از مراجعه مشتری صورت می گیرد، گرفتن اندازه ها و ابعاد است. پس از اندازه گیری ابعاد قیمت کلی طراحی و اجرای کابینت برآورد می شود و در صورتی که مشتری با آن موافقت کند، طراحی صورت می گیرد.
 
در مرحله بعدی طراحی ها انجام شده و در صورت تایید مشتری، قرارداد منعقد می شود.
 
 
ادامه مطلب

جدول برنامه ریزی ماهانه قابل چاپ

 برنامه ریز ماهانه قابل چاپ

در این قسمت مجموعه ای از بهترین نمودارهای برنامه ریزی ماهانه را در نظر می گیریم. یک برنامه ریز ماهانه به شما کمک می کند سازماندهی شده باشید، بهره وری بیشتری داشته باشید، نسبت به آینده خود خوش بین باشید و با موفقیت به تمام اهداف خود برسید. این مجموعه قالب هایی برای برنامه های کاری، تقویم های ماهانه مختلف و موارد دیگر ارائه می دهد که می توانید مانند دیگر برنامه ریزان در این برنامه ریزها دانلود و چاپ کنید.
1. تقویم ماهانه
تقویم‌های ماهانه راهی عالی برای پیگیری فعالیت‌های روزانه‌تان، علامت‌گذاری تاریخ‌های خاص یا ثبت اطلاعات سریع درباره رویدادهایی هستند که نیاز به توجه شخصی شما دارند. با این برنامه ریز، هرگز رویدادهای آینده مانند ملاقات با همکاران، جلسات آینده، بازدید از دندانپزشک، خرید از سوپرمارکت، تولد عزیزان، تعطیلات و تعطیلات را فراموش نخواهید کرد.
 
 
ادامه مطلب

6 عادت برای تغییر پارادایم ذهنی

این تغییرات باید با یک تغییر بسیار بزرگ در درون ما اتفاق بیفتد. اگر می‌خواهید فردی شوید که با حداکثر پتانسیل خود زندگی می‌کند، پرورش این شش عادت شما را با قوانین جهان هماهنگ می‌کند، پارادایم‌های ذهنی‌تان را تغییر می‌دهد و زندگی‌تان را به سطح بعدی می‌برد:
 
تغییر پارادایم باب پروکتور، تغییر الگوهای ذهنی
 
عادت اول: مسئولیت را بر عهده بگیرید
چهار تیپ شخصیتی که قبلا ذکر کردیم را به خاطر دارید؟
 
خب، سه گروه آخر، آنهایی که شاهد وقایع بودند، آنهایی که تعجب می کنند چه اتفاقی افتاده است و آنهایی که نمی دانند اتفاقی افتاده است، در زندگی خود مسئول نبوده اند. آنها به جای اینکه در زندگی خود تصمیم بگیرند و آنطور که می خواهند زندگی کنند، اجازه داده اند که شرایط زندگی آنها را به سمتی که می خواهند سوق دهند.
 
وقتی مسئولیت زندگی خود را بر عهده می گیرید، شرایط را برای اتفاقی که افتاده مقصر نمی دانید، بلکه تصمیم می گیرید که چه می خواهید و سپس آن را انجام می دهید.
 
 
ادامه مطلب

راهنمای خرید لباس تابستانی زنانه

 در اولین مرحله شناختن پارچه های مناسب این فصل است. پارچه هایی سبک، خنک و البته لطیف. پارچه هایی مثل: پنبه، نخی، کتان و لینن این ویژگی های را دارند. این پارچه ها شما را خنک نگه داشته و به داشتن احساس خوب به شما در روزهای گرم تابستانی کمک می کنند.

 
در تابستان پوشیدن کدام رنگ لباس مناسب است؟
رنگ های روشن منعکس کننده اشعه نور خورشید هستند و آنها را کمتر به خود جذب می نمایند و شما را خنک نگه می دارند. از همین رو بهترین رنگ برای فصل تابستان می باشند.
 
ادامه مطلب

منظور از استایل کژوال

 کلمه کژوال casual به معنی راحتی است. لباس هایی که حالت رسمی و کلاسیک ندارند. از این سبک لباس ها بیشتر در موقعیت های غیررسمی و دوستانه استفادده می شوند. البته توجه داشته باشید غیررسمی و راحتی بودن لباس ها به معنای لباس ورزشی نمی باشد.

 
استایل کژوال مختص به یک جنسیت نیست و هم زنان و هم مردان هر دو می توانند از این لباس ها استفاده کنند. در نظر داشته باشید که لباس های کژوال دسته بندی های گوناگونی دارند و البته که هر لباس آزادی را نمی توان وارد این دسته نمود.
 
مهمترین ویژگی لباس های کژوال، احساس راحتی، آزادی و سبکی است که به شما می بخشند. بیشترین کاربرد این استایل، پوشیدن در دورهمی های دوستانه، استفاده روزمره، تفریح، خرید و… است.
 
ادامه مطلب

نکات مهم در انتخاب و خرید شومیز زنانه مناسب

 همه این مطالبی که گفتم دلیل بر اینکه شما باید نیاز به یک راهنمای خرید شومیز زنانه مناسب دارید که ما در آراور تصمیم گرفتیم اولین یادداشت مون در مورد این مساله حیاتی و مهم برای خانم های باکلاس و خوش تیپ باشه.

ادامه مطلب

شب یلدا چی بپوشیم؟

 استایل مناسب شب یلدا طبق یک رسمی تم رنگ قرمز است و بیشتر خانم ها سعی دارند که لباس ها و ست های قرمز رنگ بپوشند. حالا چرا رنگ قرمز؟ قرمزی و سرخی انار از میوه های اصلی این شب باعث ایجاد این تم رنگی شده. حالا در ادامه قصد دارم چند تا ست قشنگ و جذاب برای شب یلدا توضیح بدم که با اونها می تونید یک شب به یاد موندنی رو بسازید و کلی خاطره و عکس یادگاری قشنگ ازتون داشته باشید.

 
شومیز قرمز و دامن قرمز انتخاب کنید
یه ست جذاب که هیچ وقت هم برای جشن شب یلدا تکراری نمیشه، پوشیدن شومیز زنانه شیک قرمز رنگ هست با یه دامن کوتاه چین دار قرمز رنگ یا تم قرمز و مشکی
ادامه مطلب

فرق بلوز با شومیز چیست؟

لباس پوشیدن، انتخاب درست لباس اون هم براساس شرایط و موقعیت و همچنین اندازه و مدل خیلی مهم است. از برخی جهات سبک لباس پوشیدن فرهنگ، شخصیت، سلیقه و پیشینه خانوادگی شخص رو نشون میده. بسیاری از مردم همانطور که خودتون هم در جریان هستید، در برخورد اول شما را از روی ظاهر و تیپ تون ارزیابی می کنند. از همین رو هم در بسیاری از جامعه های اجتماعی و عرف جوامع نحوه پوشش و مدل ظاهر شدن در اجتماع براشون خیلی مهم هست.

 برای خانمها این مساله شدیدتر هست و باید توجه بیشتری به نوع پوشش و استایلشون داشته باشن. یه خانم خوش پوش باید این توانایی رو داشته باشه که بسته به موقعیت های مختلف لباس مناسب اون شرایط رو انتخاب کنه. مثلا انتخاب شومیز، تونیک و بلوز براساس مدل، طرح و جنس پارچه برای شرکت در هر مراسمی متفاوت است.

 
ادامه مطلب

تونیک زنانه رو چجوری بپوشیم؟

 با زیباترین مدل تونیک زنانه چی بپوشیم؟ امروز قراره به این سوال شما آراوری های عزیز پاسخ بدم. خوشحالم که مطالب سایت براتون جالب و البته مفید هستش و نظرات سازنده تون رو برام می فرستید و می خونم و لذت می برم

ادامه مطلب

جلسه اول خواستگاری چی بپوشم؟

 لباس روز خواستگاری به موارد مختلفی بستگی داره. مثلا اینکه شما قبلا با خواستگارتون آشنا بودین و به اصطلاح دوست هستین؛ تو این شرایط می تونید کمی راحتتر لباس بپوشید. اما اگه خواستگاری تون به صورت سنتی برگزار میشه و شما قبلا همدیگه رو نمی شناسین؛ نیاز هست که یه سری موارد رو رعایت کنید.

 
یه نکته بگم خدمتتون که من نگرانی و حساسیت شما رو برای این مراسم درک می کنم و کاملا طبیعی و منطقی هست که شما به لباس و نوع پوشش تون اهمیت بدید. چون که نوع لباس پوشیدن شما در ابتدای امر نشان دهنده بخشی از هویت، شخصیت و سلیقه شماست. اما مهم این هست که این حساسیت به یه وسواس آزار دهنده براتون تبدیل نشه.
 
ادامه مطلب
صفحه قبل 1 2 3 4 5 6 7 8 9 صفحه بعد