x تبلیغات
وبلاگ بانو مد

تفاوت ام دی اف ملامینه و های گلاس در چیست؟

 تفاوت ام دی اف ملامینه و های گلاس در چیست؟ این سوالی است که تقریبا برای همه افرادی که قصد تهیه کابینت دارند پیش می آید. نمی توان بصورت گفت که کدام یک از دیگری بهتر است. هایگلاس بهتر است یا MDF؟

 
پاسخ این سوال قبل از اینکه به خصوصیات و ماهیت این دو ورق برگردد؛ بستگی به نیاز و انتظار شما دارد. اینکه چه کاربردی از کابینت را در نظر دارید؟
 
از همین رو در این مقاله از سامان چوب قصد داریم که به صورت مفصل به بیان فرق ام دی اف و های گلاس بپردازیم. با دانستن ویژگی های هر کدام می توانید آسانتر انتخاب کنید و ورق مناسب نیازتان را بخرید.
 
پیش از اینکه به سراغ بیان تفاوت ها برویم بهتر است که بصورت جداگانه به تعریف انواع ام دی اف و هاگلاس بپردازیم.
 
ورق ام دی اف خام چیست؟
ورق ام دی اف خام (Raw MDF) یک نوع مواد چوب مرکب (MDF) است که بدون پوشش یا روکشی بر روی سطح آن تولید می‌ شود. این ورق به عبارت دیگر به عنوان “ورق MDF ابتدایی” نیز شناخته می‌شود.
 
ورق ام دی اف را به اصطلاح می توان مادر اکثر تولیدات چوبی در نظر گرفت و بعد از تولید می‌ تواند برای مقاصد مختلف با پوشش‌ های مختلفی استفاده شود.
 
در این مقاله مقصود ما از MDF، ورق خام آن نیست بلکه ام دی اف با پوشش ملامینه است که بیشترین کاربرد را در مصنوعات چوبی دارد. ام دی اف ملامینه بسیار پرکاربرد است و به اصطلاح به آن “ورق ام دی اف” گفته می شود.
 
ورق ام دی اف خام برای مصارف مختلف مورد استفاده قرار می‌ گیرد. از جمله کاربردهای رایج آن عبارتند از:
 
 
ادامه مطلب

دلایل زرد شدن کابینت هایگلاس

 زرد شدن کابینت‌ های گلاس یکی از چالش هایی است که در زمان استفاده از آن ممکن است برای شما نیز پیش بیاید! این مساله به شدت بر روی ظاهر و زیبایی کابینت های گلاس تاثیر منفی دارد؛ مخصوصا نوع کابینت های سفید و اکلیلی که بیشتر دیده می شوند.

 
در این مقاله از سامان چوب علت زرد شدن کابینت های گلاس بررسی می شود و در نهایت چند راهکار رفع این مساله را نیز بیان خواهیم نمود.
 
دلایل زرد شدن کابینت هایگلاس
کابینت های گلاس دارای سطحی صاف و شفاف هستند و از همین رو خیلی سریع هر نوع تغییر رنگ و لکه را نشان می دهند و به چشم می آید. در ادامه به شما دلایل این تغییر رنگ گفته می شود و شما می توانید به راحتی از وقوع این مساله جلوگیری نمایید.
 
۱- تابش مستقیم نور خورشید
در معرض نور آفتاب بودن یکی از مهمترین دلایل تغییر رنگ و زرد شدن کابینت هایگلاس است. درست است که همه ما علاقمند به داشتن محیط آشپزخانه پر نور می باشیم؛ اما اگر نور خورشید بصورت مستقیم به سطح کابینت سفید هایگلاس بخورد، مطمئنا باشید که در نهایت در کمتر از دو سال رنگ آن تغییر می یابد.
 
شما می توانید از پرده های نازک در آشپزخانه خود استفاده کنید. با این کار هم از برخورد مستقیم اشعه های نور خورشید جلوگیری کرده اید و هم اینکه نور مناسب را هنوز در محیط آشپزخانه دارید.
 
ادامه مطلب

ورق هایگلاس چیست؟

 ورق هایگلاس (Glass Sheets) به عنوان یک متریال دکوراسیونی و مصالح ساختمانی در صنعت دکوراسیون داخلی کابینت‌ ها و فضاهای دیگر استفاده می‌ شوند. دارای ویژگی های متنوعی در طراحی و اجرای کابینت‌ ها و فضاهای آشپزخانه می‌ باشند.

 
ورق‌ های هایگلاس از دو طرف معمولاً به شکل متفاوتی تولید می‌ شوند و نیاز است که لایه پشتیبان آن که لایه پلکسی گلاس دارد؛ ضد آب باشد تا کابینت‌ ها و دکوراسیون داخلی به درستی حفظ شود.
 
جنس، مقاومت و ضد آب بودن سمت دیگر ورق های گلاس، بستگی به کیفیت روکش لایه ورق های گلاس دارد. بهترین جنس متریال به کار رفته در لایه پشت ورق ملامینه می تواند باشد که ماندگاری کابینت و دکور شما را تضمین کند.
 
همچنین، تنوع در رنگ‌ ها و طرح‌ های ورق‌ کابینت های گلاس امکان انتخاب یک طراحی زیبا و متنوع را فراهم می‌ کند؛ که به دکوراسیون داخلی آشپزخانه تان جلوه خاصی می بخشد.
 
این ویژگی‌ ها باعث می‌ شود ورق‌ های گلاس برای پروژه‌ های کابینت‌ سازی و دکوراسیون مناسب باشند و با در نظر گرفتن قیمت نسبت به دیگر ویژگی های آن، به عنوان یک گزینه مناسب انتخاب شوند.
 
 
ادامه مطلب

کابینت هایگلاس اکلیلی

 کابینت هایگلاس اکلیلی با رنگ‌ های مختلف و طرح‌ های متنوعی ارائه می‌ شود. انتخاب رنگ مناسب به سلیقه شما و دکوراسیون آشپزخانه‌ تان بستگی دارد. این نوع کابینت‌ ها در رنگ‌ های روشن معمولاً جذابیت بیشتری دارند و محیط آشپزخانه را روشن و دلبازتر نشان می دهند.

 
کابینت های گلاس اکلیلی از جدیدترین مدل های طراحی کابینت است که همانند مدل هایگلاس ساده دارای مغزی از نوع MDF است و روکش آن نیز از جنس پلکسی گلاس و تمام ویژگی های کابینت هایگلاس معمولی را دارد.
 
تنها تفاوتی که بین مدل های اکلیلی و ساده وجود دارد؛ ظاهر براق و درخشندگی بیشترشان است.
 
همانطور که در ابتدای مقاله به آن اشاره شد؛ با استفاده از کابینت هایگلاس اکلیلی و رنگ‌ های روشن، می‌توانید فضای آشپزخانه خود را دلبازتر و محیط آن را مدرن تر نمایش دهید. استفاده از طرح ها و رنگ بندی های مختلف از کابینت های گلاس از زوایای زیر می تواند به طراحی دیزاین و دکوراسیون آشپزخانه تان کمک کند:
 
 
ادامه مطلب

چگونه یک آنلاین شاپ موفق در اینستاگرام داشته باشیم؟

 نکات مهم در راه اندازی کسب و کارهای اینستاگرامی

انتخاب یک اسم واقعی برای صفحه خود
در صورتی که یک برند یا فروشگاهی دارید، از همان نام برای صفحه اینستاگرام خود استفاده کنید؛ زیرا این اسم نام برند شما بوده و تمامی افراد و مشتریان شما را با این نام می شناسند. اگر نام برند با نام صفحه اینستاگرام یکی نباشد، ممکن است موجب شک مشتریان شده و برای خرید به پیج شما اعتماد نکنند.
 
هرچقدر که در شبکه های اجتماعی و فضاهای مختلف کاری از اسم یکسانی استفاده کنید، برندتان شناخته شده و معروف می شود. زمانی که یک نام به طور مکرر برای شخصی تکرار شود، در ذهنش ماندگار می شود، پس سعی کنید در هر فضایی از نام برند خود استفاده کنید.
 
فالورهای فیک و خریداری شده
با مشاهده برخی از صفحات متوجه خواهید شد، که تعداد فالورهای آن ها بسیار زیاد بوده، اما تعداد لایک ها کم هستند و تناسب ندارند. این موضوع نشان دهنده فیک بودن فالورهای آن ها است. خرید و فروش فالورهای فیک با استفاده از ربات یا کاربران غیر ایرانی صورت می گیرد، به همین دلیل این کار در طولانی مدت به مسدود شدن حساب کاربریشان منجر می شود.
 
 
ادامه مطلب

نکات مهم در راه اندازی آنلاین شاپ لوازم تحریر

 نکات مهم در راه اندازی آنلاین شاپ لوازم تحریر

انتخاب نام دامنه منحصر به فرد
از مهم ترین قسمت های راه اندازی آنلاین شاپ می توان به انتخاب یک نام مناسب اشاره کرد. در نظر داشته باشید که این نام باید مناسب، آسان و به یاد ماندنی باشد. در انتخاب نام مناسب برای آنلاین شاپ خود به تحلیل نام و نام دامنه رقبای خود در این زمینه بپردازید. باتوجه به نتایج تحلیل های انجام شده و تحقیقات گسترده می توانید نام مناسب را بر اساس علایق خود انتخاب کنید.
 
پس از آن که نام دامنه خود را انتخاب کردید، باید نسبت به در دسترس بودن دامنه مطمئن شوید، تا به ثبت رساندن آن امکان پذیر باشد.
انتخاب محصول و مشتریان مورد نظر خود
در ابتدا برای راه اندازی یک بیزنس بهترین کار شروع از یک کسب و کار کوچک است و به مرور زمان برای توسعه آن تلاش کنید. برای موفقیت در راه اندازی کسب و کار باید مخاطبان هدف خود را انتخاب کرده و محصولاتی را برای ارائه در نظر داشته باشید؛ تا بتوانند نیاز مشتریان را برطرف سازند. انتخاب دسته خاصی از محصولات لوازم تحریر متنوع در توسعه کسب و کار آنلاین تاثیرگذار بوده و جایگاه ویژه ای در میان سایت های فروشگاهی لوازم تحریر خواهید داشت و در انتها برند خود را در میان رقبا اثبات می کنید. برای اثبات آنلاین شاپ خود توجه به موارد زیر اهمیت دارد:
 
بهتر است نوع محصول خود را مشخص کنید؛ مثلا باید نوع لوازم تحریری که قصد فروش آن را دارید، مشخص کنید. بهتر است یکی از دسته بندی های لوازم تحریر را انتخاب کرده و به طور تخصصی به فروش و فعالیت در آن زمینه بپردازید.
 
پس از انتخاب نوع محصول، مشتریان هدف نیز مشخص می شوند. در صورتی که لوازم نقاشی به فروش می رسانید، مشتریان هدف شما نقاشان و افراد هنرمند خواهند بود. پس در این مرحله باید سلایق این دسته از افراد را تشخیص داده و محصولاتی که تمامی نیازهای این افراد را برطرف سازد، تامین کنید.
 
پیدا کردن تامین کننده مناسب
پیش از انتخاب تامین کننده مناسب، لیستی از محصولاتی که قصد فروش آن ها را دارید، تهیه کرده و پس از آن به ارتباط با تامین کننده های مختلف بپردازید. با کمی تحقیق می توانید محصولات آنلاین شاپ خود را از تامین کننده ای که مناسب ترین قیمت ها را دارد، تهیه کنید.
 
 
ادامه مطلب

چگونه بهترین زبان برنامه نویسی طراحی سایت را انتخاب کنیم؟

 چگونه بهترین زبان برنامه نویسی طراحی سایت را انتخاب کنیم؟

انتخاب بهترین زبان برنامه‌نویسی برای توسعه وب‌ سایت فروشگاهی خود به عوامل متعددی بستگی دارد. در ادامه به چند فاکتور موثر در انتخاب زبان مناسب برای توسعه وب ‌سایت فروشگاهی اشاره می ‌شود:
 
نوع تکنولوژی و ساختار وب ‌سایت
نوع فروشگاهی که قصد دارید ایجاد کنید می‌تواند تعیین ‌کننده باشد. برخی زبان ‌ها و فریم‌ورک ‌ها برای فروشگاه ‌های کوچک و ساده مناسب ‌تر هستند؛ در حالی که برای پروژه‌ های بزرگ و پیچیده نیاز به تکنولوژی‌ های متفاوتی دارید.
 
تجربه شخصی
زمان انتخاب یک زبان برنامه نویسی در نظر گرفتن تجربه شخصی تان می تواند بسیار موثر باشد. به این صورت که اگر با یک زبان خاص آشنایی داشته باشید؛ ممکن است راحتتر بتوانید در آینده با آن کار کنید و وب سایت خود را توسعه دهید.
 
پشتیبانی
انتخاب یک زبان کدنویسی که دارای پایداری و پشتیبانی معقول و مناسبی باشد، بسیار مهم است. بهترین زبان های برنامه نویسی معمولا از منابع آموزشی معتبر و گسترده برخوردار می باشند.
 
امنیت
امنیت در فروشگاه ‌های آنلاین بسیار حائز اهمیت است. از این نظر باید زبان و فریم‌ ورکی را انتخاب کنید که امکانات امنیتی مناسبی داشته باشد.
 
سرعت و بهره وری
عملکرد و سرعت بارگذاری وب ‌سایت فروشگاهی نیز بسیار مهم است. انتخاب زبان و تکنولوژی ‌هایی که بهره ‌وری بالا و زمان پاسخ ‌دهی کمتری داشته باشند؛ می ‌تواند تجربه کاربری و اعتماد مشتریان را بهبود ببخشد.
 
 
ادامه مطلب

بهترین قالب فروشگاهی وردپرس رایگان

 چطور بهترین قالب فروشگاهی وردپرسی را انتخاب کنیم؟

تا اینجا متوجه شدیم که وردپرس نسبت به CMS های دیگر چه مزیت هایی دارد حال به بررسی سوال اصلی بپردازیم که چطور بهترین قالب وردپرسی فروشگاهی را انتخاب کنیم. بهتر است قالبی را انتخاب کنیم که ویژگی های زیر را داشته باشد:
 
عملکرد قالب وردپرسی فروشگاهی
یک قالب وردپرسی فروشگاهی باید عملکرد درستی برای خرید کاربر داشته باشد به عبارت دیگر مراحل خرید و ثبت سفارش تا پیگیری سفارش توسط مشتری به سادگی امکان پذیر باشد و مشتری سردرگم نشود. تجربه کاربری و خرید لذت بخش از مهمترین نکات در انتخاب یک قالب فروشگاهی وردپرسی است.
 
به طور مثال در یک قالب فروشگاهی لوازم آرایشی وردپرسی نیازی به دریافت ایمیل نیست و اصلا قابلیت مقایسه کاربردی ندارد و فقط موجب سردرگمی مخاطب می شود.
 
مقیاس پذیری و قابل توسعه بودن
یک فروشگاه اینترنتی وردپرسی باید قابل توسعه و مقیاس پذیر باشد. فرضاً شما در شروع کار برخی قابلیت ها مثل علاقه مندی ها یا مقایسه را نیاز ندارید و بعد از مدتی نیاز به بروزرسانی و توسعه قالب فروشگاهی خود دارید و اگر قالب شما قابل توسعه نباشد و توسط برنامه نویسان رمزنگاری شده باشد به مشکل بر میخورید. پس هنگام انتخاب قالب فروشگاهی وردپرسی خود قابل توسعه بودن را در نظر بگیرید.
 
 
ادامه مطلب

بهترین قالب وردپرس ایرانی

 بهترین قالب وردپرس ایرانی بر چندین ویژگی برای رفع نیاز سایت های فارسی و ایرانی تاکید دارد. لازم به ذکر است که معیارهای بهترین قالب وردپرس ایرانی ممکن است برای هر فردی متفاوت باشد، بنابراین بهتر است قبل از خرید یک قالب، نیازها و اولویت های خود را مشخص کنید و سپس تمی را انتخاب کنید که به بهترین وجه با آن نیازها مطابقت دارد. همچنین از منابع معتبر و معتبر برای خرید قالب ها استفاده کنید تا از کیفیت و ویژگی های آنها اطمینان حاصل کنید.

 
مهمترین ویژگی قالب های وردپرس ایرانی این است که; صفر تا صد از ابتدا توسط یک برنامه نویس ایرانی بر اساس زبان فارسی کدنویسی و طراحی شده اند و بسیار کاربردی تر و دارای تمامی ویژگی های ایرانی مورد نیاز هستند. برعکس، قالب های آماده ای وجود دارد که ترجمه و صاف شده اند. این فرمت های آماده معامله به دلیل اینکه از ابتدا بر اساس زبان فارسی کدگذاری نشده بودند، دارای نقاط ضعف زیادی هستند، همچنان دارای عناصری هستند که قابل ایرانی سازی نیستند و در آینده مشکل ساز خواهند شد.
 
ادامه مطلب

ویژگی های بهترین قالب فروشگاهی وردپرس

 بهترین قالب فروشگاهی وردپرس برای ایجاد و مدیریت فروشگاه های آنلاین استفاده می شود. این قالب ها به کاربران این امکان را می دهد که به راحتی فروشگاه اینترنتی خود را ایجاد و مدیریت کنند و محصولات و خدمات خود را به مشتریان ارائه دهند. قالب فروشگاهی وردپرس به عنوان پایه ای برای طراحی یک وب سایت فروشگاهی قدرتمند بسیار مهم است. اگر قالب شما برنامه نویسی شده باشد، توسعه سایت در آینده بسیار آسان تر خواهد شد، دسترسی شما به پشتیبانی سایت آسان تر خواهد شد و می توانید ویژگی های لازم را مرحله به مرحله به سایت اضافه کنید.

 
ویژگی های بهترین قالب فروشگاهی وردپرس ممکن است به موقعیت خاص شما بستگی داشته باشد، اما به طور کلی، ویژگی های زیر معیارهای مهمی برای انتخاب قالب فروشگاهی وردپرس هستند:
 
طراحی تعاملی:
این الگو باید به طور خودکار با اندازه‌ها و انواع مختلف دستگاه‌های مختلف مانند تلفن‌های همراه، تبلت‌ها و رایانه‌ها تنظیم شود تا تجربه کاربری مطلوبی را برای همه کاربران فراهم کند. کاربر می تواند به راحتی با آن ارتباط برقرار کند و تعامل با فرمت فروشگاه ساده و آسان است.سرعت بارگذاری:
قالب باید برای سرعت بارگذاری صفحه بهینه شود. زمان بارگذاری کم به بهبود رتبه بندی موتورهای جستجو و ارائه تجربه کاربری بهتر کمک می کند.
استفاده از ویژگی های Woo Commerce:
اگر از افزونه Woo Commerce برای ایجاد فروشگاه اینترنتی خود استفاده می کنید، قالب باید کاملاً با این افزونه سازگار باشد و از ویژگی های خاص آن به خوبی پشتیبانی کند.
 
ادامه مطلب
صفحه قبل 1 2 3 4 5 6 7 8 9 صفحه بعد