x تبلیغات
وبلاگ بانو مد

رنگ سال 2023 چیست؟

 موسسه پنتون برای انتخاب رنگ هر سال نظر کارشناسان و متخصصان زیادی رو بررسی می کنه و از اونها کمک می گیره. جنبه های مختلفی از جمله وضعیت روانی و اقتصادی جامعه، سیاست گذاری ها، روابط اجتماعی، فضای مجازی و شبکه های اجتماعی همگی بر تعیین رنگ سال نقش دارند.

 
حالا رنگ سرخابی امسال قرار هست که شادی و نشاط را به جوامع مختلف برگردونه. بعد از دوران بحرانی کرونا و از بین رفتن و کمرنگ شدن امید در میان مردم، این شرکت تصمیم گرفته با انتخاب یک رنگ شاد و سرزنده احساس شادی و رضایت رو در میان مردم زنده کنه.
 
ادامه مطلب

نکاتی که برای خرید انواع لباس زنانه باید مدنظر داشته باشید

 اولین و مهمترین مساله در زمان خرید انواع لباس توجه به کیفیت اون هست. ممکن هست لباسی بسیار زیبا و طبق مد روز رو بخرید، اما تنها با یک بار پوشیدن و شستن آن شل و رنگ پریده بشه و در نتیجه مجبور میشید که لباس رو دور بیاندازید!

 
اما این نکته رو هم فراموش نکنید که هیچ وقت قیمت بالای یک لباس دلیل اصلی برای داشتن کیفیت عالی اون نیست. پس به موارد زیر توجه داشته باشین:
 
در ابتدا به نوع پارچه و الیافی که لباس از اون تهیه شده توجه داشته باشین، بهترین نوع الیاف، الیاف طبیعی هست که دوام بالایی دارن عمر مصرف مفیدشون بیشتر است.
 
در زمان خرید بلوزهای زنانه دکمه دار، بهتره لباس دارای دکمه یدکی باشه. (گاهی اوقات دکمه های لباس در بازار موجود نیست و با گم شدن یکی از دکمه های لباس، مدل کلا لباس بهم میخوره)
 
ادامه مطلب

نحوه اندازه گیری بخش های مختلف بدن

 برای خرید اینترنتی انواع لباس زنانه از مارک های متفاوت به منظور انتخابی درست نیاز است که سایز دقیق خود را داشته باشید و سپس بامقایسه سایزتان با جدول راهنمای سایزی در فروشگاه های اینترنتی موجود است؛ مناسب ترین گزینه را انتخاب نمایید. با اینکار شما از خرید خود مطمئن خواهید بود و کمتر دچار سردرگمی خواهید شد.

 
اندازه گیری دور سینه یا بالاتنه
اندازه دور سینه از مهمترین فاکتورها در خرید انواع لباس زنانه است. برای اینکار شما نیاز به شخص دیگری دارید که به شما کمک کند. برای شروع دست های خود را از دو طرف باز نگه دارید و فرد دوم با متر دور تا دور سینه را اندازه می گیرد. متر را بر روی برجسته ترین نقطه سینه قرار دهید و حواستان باشد که متر تا نخورد و صاف و موازی با زمین باشد.
 
ادامه مطلب

معرفی انواع مدل شلوار زنانه

 شلوار یکی از آیتم های مهم و تاثیر گذار در شیک پوشی یک خانم است. دانستن اینکه چه مدل شلواری در موقعیت های مختلف مناسب است، بر روی تیپ و استایل شما تاثیر دارد. دانستن انواع مدل شلوار زنانه با اسم به شما کمک می کند در زمان خرید به درستی انتخاب کنید و گیج و سردرگم نشوید و به فروشنده توضیحات لازم را بدهید.

 
شلوار بگ
شلوار بگ یکی از بهترین مدلهای شلوار زنانه در روزهای گرم تابستان است. با شلوار بگ می توانید یک استایل کژوال و غیررسمی بسازید. شلوارهای بگ یکی از آیتم های قدیمی است، اما با این حال امروزه به شدت ترند شده و طرفدار زیاد پیدا کرده است. بیشترین کاربرد شلوار بگ برای تیپ های خیابانی است اما شما می توانید برای تیپ های دورهمی دوستانه و صمیمی نیز شلوار بگ را بپوشید. شلوار بگ در جنس های مختلفی تولید می شود. مانند شلوار بگ جین، کتان، نخی و… دوخت شلوار بگ از بالا تا پایین آزاد و گشاد است.
 
ادامه مطلب

نکات استایل مناسب افراد چاق

 تمامی این موارد امکان پذیر است و شما تنها باید به مواردی همچون رنگ، سایز و طرح لباس های خود توجه داشته باشید و آیتم هایی در استایل خود انتخاب کنید که بخش هایی از بدن تان را برجستگی و برآمدگی دارد را بخوبی کاور دهد و بپوشاند و حتی آن بخش را لاغرتر از حد واقعی نشان دهد.

 
انتخاب لباس های طرح دار ممنوع!
لباس های طرح دارد با هر طرحی شما را بزرگ تر و چاق تر نشان می دهند. خانم ها در انتخاب دامن به سراغ مدل های بلند با رنگ های تیره و خنثی بروید. انواع شومیز زنانه بلوز و دامن خود را یک رنگ یا نزدیک به هم انتخاب کنید تا اندام شما را یکسره نشان دهند.
 
ادامه مطلب

نکات ساخت استایل مناسب خانم های قد کوتاه

 در ابتدا باید لباسی را متناسب خود انتخاب کنید. لباس برای قد کوتاه ها چه خانم چه آقا بهتر است که دارای طرح های راه راه عمودی باشد که در این صورت قد آنها بلندتر از میزان واقعی نشان می دهد. در انتخاب لباس به سراغ لباس های اور سایز و بیگ سایز نروید. مدل های خیلی بلند و خیلی گشاد اصلا برازنده خانم های کوتاه قد نیست. در ادامه برخی از نکات مهم در انتخاب آیتم های مختلف مانند کت و مدل شومیز در ساخت یک استایل ایده آل برای خانم های کوتاه قد را بیان می کنیم.

 
 
ادامه مطلب

چرا شومیز بپوشیم؟

 شومیز زنانه با توجه به دلایل زیر تبدیل به لباس پرکاربرد و محبوب بانوان شده است. برخی از دلایل را می خوانیم:

 
راحتی: لباس شومیز زنانه به دلیل داشتن یک طراحی ساده و دوخت بدون درز، بسیار راحت است و در روزهای گرم سال مانند یک لباس خنک و در روزهای سرد سال به عنوان یک لباس زیر پالتو و یا بافت قابل استفاده است.
 
تنوع: شومیز زنانه در رنگ ها و طرح های بسیار متنوعی در بازار موجود می باشند و همچنین قابلیت ست شدن با آیتم های مختلف در استایل های زیادی را دارند. با شلوار، جین، دامن و… هماهنگ می شوند.
 
قیمت مناسب: انواع شومیزها به دلیل طراحی ساده و استفاده از متریال و پارچه قیمت مناسب، در بازار بصورت گسترده موجود هستند، همین مساله قیمت آنها را به نسبت سایر لباس های زنانه مناسب تر نموده است.
 
ادامه مطلب

نکات مهم در انتخاب استایل شلوار بگ

یکی از جذاب ترین استایل هایی که می توان با انواع شلوار بگ ساخت، ست شومیز با شلوار بگ است. ست وست، شومیز و شلوار بگ جزء محبوب ترین و پرکاربردترین استایل های ساده و کژوال است.

 در این بخش چند نکته مهم در زمان پوشیدن و ست کردن شلوار بگ را بیان می کنیم:

در مقابل رنگ های روشن شومیز و مانتو به سراغ شلوارهای بگ با رنگ های خنثی بروید.
به منظور داشتن یک استایل مناسب تر با شلوار بگ، تیشرت، پیراهن یا شومیز خود را داخل شلوار بگذارید.
 
در هنگام ساخت استایل با شلوار بگ حتما تعادل و تناسب را رعایت کنید. چون شلوار بگ خود به اندازه کافی گشاد است؛ پس در زمان انتخاب پوشش بالاتنه، شومیز یا تیشرتی بپوشید که جذب باشد (گشاد نباشد) با این کار استایل مرتب تری خواهید داشت. (اگر هر دو آیتم گشاد باشند، شلخته و نامرتب به چشم می آیید)
 
ادامه مطلب

انواع ست ها با شومیز سفید

رنگ سفید نمادی از آرامش و پاکی است و شما با انتخاب شومیز و یا سایر لباس های به رنگ سفید به اطرافیان خود آرامش را هدیه می دهید.

 
پوشیدن لباس های به رنگ سفید اعتمادبنفس شما را افزایش می دهد و ست کردن آن با رنگ های مختلف با ایجادهارمونی جذاب شما را مستقل و با اعتمادبنفس جلوه می دهد بطوری که حتی می توانید در قرار های کاری نیز از این رنگ استفاده کنید.
 
ست شومیز سفید با رنگ کرم
یک نکته مهم در خصوص استفاده از رنگ سفید؛ ترکیب لباس های یکدست رنگ سفید، لباس هایتان درخشندگی کافی را نشان نمی دهد.
 
 
 
ادامه مطلب

نکات خرید شومیز زنانه

 نکات خرید شومیز زنانه

در زمان خرید شومیز زنانه به نکات زیر توجه داشته باشید:
 
جنس پارچه
پارچه یک آیتم مهم در انتخاب و خرید شومیز است و همچنین کیفیت جنس پارچه شومیز بر روی قیمت آن نیز تاثیر می گذارد. ابتدا کاربرد شومیز را مشخص نمایید.
 
به عنوان مثال اگر یک شومیز برای استفاده روزانه می خواهید؛ می بایست به سراغ یک جنس مقاوم و خوب بروید که در برابر شستشوی زیاد به راحتی از بین نرود.
 
اغلب پارچه هایی از جنس حریر، ساتن، پوپلین نخی، ابریشم، کتان مصری و پلی استر در دوخت شومیزها به کار برده می شوند. در این میان تنها پارچه پوپلین نخی از کیفیت بالایی برخوردار است که البته دوام بالایی دارد و نرمی و لطافت خوبی نیز دارد.
 
 
ادامه مطلب
صفحه قبل 1 2 3 4 5 6 7 8 9 صفحه بعد