x تبلیغات
وبلاگ بانو مد

چه شغل هایی پردرامد هستند؟

 عکاس

عکاسی یکی از مشاغل پر سود بوده و به راحتی می توانید در این زمینه به یک متخصص تبدیل شوید و نیازی به مندرک تحصیلی ندارید. می توانید از این شغل برای عکاسی عروس انتخاب کنید و در این زمینه فعالیت کنید و به درآمد بالایی برسید.
 
برای متخصص شدن در این زمینه با خرید دوربین مناسب می توانید از دوره های آموزش آنلاین گرفته یا کارآموزی در کنار یک فرد متخصص به پیشرفت فردی برسید.
 
برای جلب مشتری بیشتر می توانید یک صفحه اینستاگرام برای خود باز کرده و نمونه کارهایتان را در آن جا قرار دهید تا با این روش به جذب مشتری کمک کرده و به یک عکاس شناخته شده تبدیل شوید.
 
مشاوره
یکی از مشاغلی که از طرف شرکت های مختلف تقاضای زیادی خواهد داشت، مشاوره است. این مهارت نیاز به سرمایه نداشته و یکی از مشاغل پردرآمد به شمار می رود.
 
 
ادامه مطلب

تولید محتوا اینترنتی چجوریه

 دوستان همراهان همیشگی من سلام. خیلی خوشحالم که در دوران تحصیل در دانشگاه هم بدنبال یادگیری مهارت برای کسب درآمد هستید.

 
همه ما شرایط اقتصادی حاکم بر ایران را میدونیم چی هست و کاملا حسش کردیم اما نمیشه بشینیم و بگیم همینی که هست حالا چیکار کنم. من محمد نصیری مدرس سئو و بنیان گذار سایت آموزشی وبین سئو هستم و میخام در این محتوا راه حل هایی برای کسب درآمد به شما ارائه کنم پس همراه من باشید.
 
قبل از شروع محتوا میخام از زندگی خودم کمی برای شما تعریف کنم. من هم در دوران کارشناسی و کارشناسی ارشد کار میکردم. اتفاقا در دوران کارشناسی دانشگاه دولتی بودم و کلاس هام در طول هفته بود نمیتونستم کاری بغیر از کسب و کار اینترنتی و فریلنسری یا آزادکاری داشته باشم.
 
اگر وارد سایت وبین سئو بشید داستان خودم را نوشتم که از کجا به کجا آمدم و چه مسیری را طی کردم. خوشحال میشم بخونید و نظرتون رو ثبت کنید.
 
کار اینترنتی برای دانشجویان و بدون سرمایه اما با چند نکته!
میدونم که میخواهید کار دانشجویی اینترنتی با درآمد بالا داشته باشید اما یکسری سوال برایتان پیش آمده که باید پاسخ آن را پیدا کنید مثلا سوالاتی مثل:
 
میشه هم درس بخونم هم کار کنم و پیشرفت کنم؟
 
مگه کار پاره وقت دانشجویی اینترنتی چقدر درآمد داره که حالا کارم بکنم؟
 
من کل هفته رو دانشگاهم اصلا فرصت میکنم برم سرکار؟
 
حالا گیرم همه مسائل بالا حل شد کی بمن دانشجو کار میده و قبول میکنه هم کار کنم و هم درس بخونم!
 
همه این سوالات برای خود من هم زمانی که میخاستم شغل اینترنتی پاره وقت داشته باشم؛ پیش آمد. در ادامه همراه من باش تا بهت بگم که میشه و چجوری میشه.
 
دانشجو باید ماهر باشه یا مدرک کافیه؟
تا حالا به این موضوع فکر کردی که مدرک دانشگاهی مهمه یا یادگیری یک مهارت حرفه ای و پولساز؟
 
عزیزان نمیخام به این مسئله برسیم که دانشگاه خوبه یا بد! یا سیستم آموزشی کشور مشکل داره یا هرچی! این مسئله را باید کارشناسان حوزه خودش جواب بدن ولی حالا ما باید با شرایط موجود چیکار کنیم؟!
 
من خودم از اینکه دانشگاه یا سیستم مشکل داره استفاده کردم چجوری؟
 
من خودم در مقطع کارشناسی فیزیک مهندسی میخوندم و این رشته خیلی تحلیلی بود و خیلی کمکم که در یادگیری مهارتی که انتخاب کردم پیشرفت کنم. اما من ناامید نشدم یعنی خسته شدم از شرایط دانشگاه اما ناامید نشدم. یادمه که کلاس الکترومغناطیس داشتم اونایی که برق خوندن میدونن چقدر کوفت!! میرفتم 10 الی 15 دقیقه تو کلاس حاضر میشدم بعد کلاس را میپیچوندم میرفتم سایت دانشگاه پیش بچه ها نرم افزار :D
 
پس اولین گام اینه که مهارتی رو انتخاب کنیم و بعد اینقدر سماجت داشته باشیم که واقعا یادش بگیریم حالا اگه نمیدونید چه مهارت هایی (کار دانشجویی پر درآمد برای دانشجویان) هست حتما ادامه ماجرا را بخونید.
 
خوب مینویسی پس تولید محتوا کن!
همیشه گفتم باز هم میگم یکی از پردآمد ترین شغل های اینترنتی جهان نه فقط ایران تولید محتوا است. تولید محتوا منظورم فقط نویسندگی نیست! هر نوع محتوایی متنی، ویدیویی، صوتی یا پادکست.
 
حالا میگید تولید محتوا اینترنتی چجوریه؟ یا اصلا من باید چیکار کنم؟
 
مثالش خیلی ساده است مثلا همین محتوایی که دارید مطالعه می کنید را از گوگل پیدا کرده اید یعنی جستجو کردید و بعد این سایت رسیدید خب همین مسئله میتونه برای شما کسب درآمد کنه. چجوری؟
 
مثلا میتونید محتوایی را برای سایت ها آماده کنید و یا خودتون وب سایتی داشته باشید و محتواها را داخل سایت خودتون منتشر کنید و از بازاریابی محتوایی برای محصولات و خدمات خودتون یا دیگران استفاده کنید و شروع به کسب درآمد کنید.
 
 
 

خرید لباس زنانه

 خرید لباس زنانه

امروزه که خرید اینترنتی رواج یافته است، خرید اینترنتی لباس زنانه نیز به یکی از پرطرفدارترین فعالیت ها تبدیل شده است. مدل لباس زنانه 2022 و 1400 کلکسیون داغ ترین اجناس امروزی برای زنان هستند.
 
مد زنانه
لباس شب یا لباس مجلسی بلوزی است که با دکوراسیون براق و درخشان خود جذابیتی منحصر به فرد به شما می بخشد. لباس های بلند تزئین شده با گیپور، ابریشم یا پولک یکی از محبوب ترین انتخاب ها برای مهمانی ها یا عروسی ها هستند.
 
استایل کژوال زنانه
کت، کت و کت با کفش های کتانی یا چکمه های زنانه برای ایجاد استایل کژوال خود. این روزها لباس‌های غیررسمی برای خانم‌ها جایگزین لباس‌های رسمی یا اداری برای خانم‌ها شده‌اند و در بیشتر موارد یک ژاکت جین، هودی یا گرمکن شما را شروع می‌کند.
 
لباس راحتی زنانه
پیراهن، تی شرت، تاپ، دامن، شلوار و شلوارک از اقلام لباسی هستند که به عنوان لباس راحتی زنانه شناخته می شوند. ترکیب اینها با صندل، دمپایی یا دمپایی مناسب، یک لباس راحت و کاربردی ایجاد می کند.لباس زیر زنانه
لباس خواب و لباس زیر زنانه مانند شورت و سوتین باید با توجه به فصل و هدف انتخاب شود. در موارد خاص، مواد ساتن، ابریشم و ابریشم، لباس زیر پشمی گرم و پیژامه ترکی در زمستان و لباس زیر نخی در تابستان توصیه می شود.
 
کیف و کفش زنانه
کیف و کفش یکی از محصولات زنانه است و خانم ها همیشه اهمیت زیادی به همخوانی کیف و کفش با لباس می دهند. رنگ و طرح دو رکن مهم برای انتخاب کیف و کفش زنانه است که منجر به تنوع سلیقه و طرح کیف و کفش زنانه می شود. اما در فصل بهار و تابستان همیشه صندل در اولویت بانوان است.
 
صندل زنانه
با گرم شدن هوا، صندل های زنانه و دخترانه در میان مردم بسیار زیاد است. برای کسانی که قصد دارند به شمال بروند و در کنار ساحل قدم بزنند، یک جفت کفش ساحلی راحت اولین انتخاب آنها خواهد بود. برخی از زنان نیز برای رفت و آمد شهری و کار صندل می پوشند. خانم هایی هستند که به دنبال یک صندل پاشنه بلند بسیار شیک به عنوان صندل رسمی برای مهمانی ها و مجالس هستند و برخی دختر خانم ها برای مهمانی ها طرفدارشان هستند.اگر قرار است زیاد راه بروید یا بایستید، صندل طبی زنانه باید اولین انتخاب شما باشد. اگر به دنبال خرید یک جفت صندل عروسی هستید، شاید صندل عروس انتخابی شیک و خاص برای دختر خانم ها باشد. بنابراین، صرف نظر از هر سلیقه ای، اولین چیزی که باید به آن توجه کنید این است که کجا می خواهید صندل خود را بپوشید. صندل، صندل پاشنه بلند، صندل مجلسی و صندل طبی زنانه هر کدام هدف خاصی دارند. شما می توانید طیف گسترده ای از صندل های زنانه و صندل های دخترانه را در فروشگاه اینترنتی مدیسه پیدا کنید، هر سلیقه ای که می خواهید، برای هر کاربردی که می خواهید، به روش خود خرید کنید.
چرا فروشگاه آراور گزینه خوبی برای خرید است؟
شاید قبلاً به این سؤال فکر کرده باشید و چندین عملکرد ویژه به آن پاسخ دهند:
 
✔️ اولین ویژگی ما منحصر به فرد بودن طراحی محصول است. تلاش آراور رعایت اصول سادگی و تجمل در پوشاک و در عین حال تناسب با طرح های معاصر است.
 
دومین ویژگی ما ارائه پارچه و مواد با بهترین کیفیت است، یکی از مسائلی که همیشه ما را از خرید اینترنتی لباس باز می دارد و یا باعث ایجاد شک و تردید می شود، نامشخص بودن پارچه و متریال استفاده شده برای محصولات است.آراور تمامی لباس های تولیدی خود را با ضمانت در برابر تغییر رنگ از نظر شستشو، خوردگی و بافت مواد به فروش می رساند.
 
✔️سومین ویژگی ارائه مشاوره تخصصی برای انتخاب بهتر و به حداقل رساندن نگرانی شما در تعیین سایز و مدل محصول و همچنین سایر خدمات مفید آراور می باشد.
.

ست کردن شومیز زنانه مجلسی

 شومیز زنانه مجلسی باید عضو ثابت کمد لباس های همه خانم ها باشد. روز به روز مدل های فوق العاده شیک و جذاب با طرح های متنوع و حتی ساده در فروشگاه های اینترنتی لباس بانوان ثبت می شود. همه ما خانم ها یک علاقه خاصی به شومیزهای زنانه مجلسی داریم که هم در مهمونی های رسمی و هم در دورهمی های دوستانه و غیررسمی قابل استفاده است.

ست کردن شومیز زنانه مجلسی
مهمترین دغدغه  ما خانم ها قبل از رفتن به یک مهمانی این است که مدل شومیز زنانه مجلسی را با چی ست کنیم؟ خب در ادامه قصد داریم به این سوال شما آراوری های عزیز پاسخ بدیم (همراه همیشگی ما باشین
شومیز زنانه مجلسی باید عضو ثابت کمد لباس های همه خانم ها باشد. روز به روز مدل های فوق العاده شیک و جذاب با طرح های متنوع و حتی ساده در فروشگاه های اینترنتی لباس بانوان ثبت می شود. همه ما خانم ها یک علاقه خاصی به شومیزهای زنانه مجلسی داریم که هم در مهمونی های رسمی و هم در دورهمی های دوستانه و غیررسمی قابل استفاده است.
ست کردن شومیز زنانه مجلسی
مهمترین دغدغه  ما خانم ها قبل از رفتن به یک مهمانی این است که مدل شومیز زنانه مجلسی را با چی ست کنیم؟ خب در ادامه قصد داریم به این سوال شما آراوری های عزیز پاسخ بدیم (همراه همیشگی ما باشین

خرید لباس مناسب سایزتان

 خرید لباس زنانه پیچیدگی ها و فوت و فن های زیادی دارد. دانستن هر کدام به شما کمک می کند که تیپ و استایل مناسب تری را برای خود داشته باشید. اما زمانی که صحبت از خرید اینترنتی می شود علاوه بر این فوت و فن ها برخی موارد دیگر نیز اضافه می شوند.

 
خرید لباس زنانه پیچیدگی ها و فوت و فن های زیادی دارد. دانستن هر کدام به شما کمک می کند که تیپ و استایل مناسب تری را برای خود داشته باشید. اما زمانی که صحبت از خرید اینترنتی می شود علاوه بر این فوت و فن ها برخی موارد دیگر نیز اضافه می شوند. هر کدام از این راه‌ها در عین ساده به نظر رسیدن، به شما کمک می‌کنند استایل بهتری برای خودتان بسازید و جلوی اشتباه کردن را بگیرید.
 
خرید لباس مناسب سایز
در زمان خرید مهمترین کار این است که لباسی متناسب با سایز اصلی خود را تهیه نمایید. به اصطلاح به سایز خود وفادار باشید. به عنوان مثال برخی از خانم هایی که اضافه وزن دارند تصور می کنند که اگر لباس های گشاد و بزرگتر از سایزشان بپوشند، اضافه وزن و چاقی شان مخفی می شود. البته این مساله تنها زمانی پاسخ می دهد که مثلا چاقی در بخشی از بدن باشد، مثلا چاقی شکم و پهلوها که می توان با پوشیدن یک تیشرت گشاد آن را پوشاند. اما باز تاکید می کنیم در هنگام خرید لباس به سراغ لباس های خیلی گشاد و سایز خیلی بزرگتر خود نروید.
 
خرید لباس های مجلسی
در مجلس رسمی لباس مجلسی پوشیده می شود و این نکته را هیچ گاه فراموش نکنید که لباس مجلسی نشان دهنده تیپ، شخصیت و سلیقه شماست. در هنگام خرید لباس مجلسی یا لباس شب زنانه زمان و توجه بیشتری به خرج دهید و حتما حداقل دو الی سه دست لباس شب شیک در کمد لباس های تان داشته باشد. لباس شب زنانه معمولا بصورت ماکسی بلند هستند و زرق و برق خاص بر روی پارچه آن کار شده است. اگر مجلسی که به آن دعوت شده اید کمی خودمانی تر است، می توانید به سراغ لباس های کوتاه تر با زرق و برق کمتر بروید. خرید اینترنتی انواع لباس و پوشاک را نیز در هر حالتی فراموش نکنید. مخصوصا زمان هایی که فرصت چندانی ندارید و خیلی سریع می توانید به مدل های مجلسی شیک و به روز دسترسی داشته باشید.
 

انتخاب و هدف گذاری درست عبارات کلیدی

 تحقیق درست عبارات کلیدی برای فروش و بلاگ

یکی از بخش های مهم در سئو سایت فروشگاهی، تحقیق و انتخاب صحیح عبارات کلیدی است. مثلا اگر در حوزه فروش لباس زنانه در اینترنت فعالیت می کنید باید عبارات مناسبی که باعث فروش می شوند را انتخاب کنید.
دقت کنید انتخاب عبارات باید براساس صفحه ای که قرار سئو کنید انجام شود. مثلا برای صفحه لندینگ دسته بندی یک سری عبارات را باید انتخاب کنید و برای صفحه محصول عبارات دیگر.
برای مثال اگر فروشنده کالای دیجیتال مثل موبایل هستید برای صفحه دسته بندی موبایل باید عباراتی مثل خرید گوشی، خرید موبایل و… را انتخاب کنید و برای دسته بندی گوشی های سامسونگ عبارات خرید موبایل سامسونگ یا خرید گوشی گوشی سامسونگ را انتخاب کنید.
اگر محصول سامسونگ s22 را برای فروش دارید باید صفحه محصول با عبارت خرید گوشی سامسونگ s22 یا قیمت گوشی سامسونگ s22 و… سئو کنید.
اگر که نیاز به اطلاعات دقیق تر همراه با مثال بیشتر دارید میتوانید به دوره آموزش سئو حرفه ای و پیشرفته سایت webinseo سر بزنید.
انتخاب و هدف گذاری درست عبارات کلیدی
هدف گذاری برای صفحات مهم در فروشگاه اینترنتی به این شکل هستش که محصولات و دسته هایی که قرار کار کنیم مشخص میشه. زنجیره تامین و استراتژی فروش محصولات هم مشخص میشه. بعد به سئوکار میگن مثلا ما ۴۰ تا دسته بندی داریم حالا براساس ترند بازار از کدوم محصولات شروع کنیم به سئو.
استراتژیست محتوا هم با عباراتی که سئوکار مشخص کرده کار رو شروع میکنه و استراتژی رو تدوین میکنه.
شناخت ساختار صفحات اصلی فروشگاه اینترنتی
صفحات مهم یک فروشگاه اینترنتی که برای سئو و اعتماد کاربران بسیار مهم است:
صفحه محصول یا PDP (Product Detail Page)
صفحه دسته بندی محصولات یا PLP (Product Listing Page)
صفحه سبد خرید یا SCP
صفحه تسویه حساب یا CP (Checkout Page)
صفحه قوانین و سیاست های کسب و کار
صفحات درباره و تماس با کسب و کار
صفحات بلاگ
و…
 

سه مرحله اساسی سئو سایت

 سه مرحله اساسی سئو سایت

1- سئو تکنیکال یا سورس سایت
کاسه سوپ سئو همان موارد فنی و سورس کدهای سایت است که به سئو تکنیکال نیز معروف است. اگر شما کاسه مناسبی نداشته باشید در اصل سئو معنایی ندارد و اصلا به چشیدن طعم سوپ از سمت کاربر نمی رسد. پس مهم ترین بخش سئو سایت همان بهینه سازی سورس سایت است.
 
2- محتوای باکیفیت
سوپ نشان دهنده محتوای وب سایت شما است
 
محتوای بی کیفیت = سوپ بی مزه بدون مشتری، به همین سادگی
 
3- کیفیت بکلینک ها
ادویه و چاشنی های مورد نیاز سوپ سئو اعتبار وب سایت شما را افزایش می دهد و این ادویه ها همان بکلینک ها هستند. پس همیشه یادتان باشد که سوپ بدون ادویه و چاشنی عشق مزه ای ندارد و چون مزه ندارد پس اعتباری هم بین مردم پیدا نمی کند.
 
برای رسیدن به این سه اصل مهم در سئو سایت باید موارد زیر را رعایت کنید:
 
معماری، پیوندها و محتواهای سایت
در واقع، بدون معماری اصولی سایت، محتوای منحصربه‌فرد و مجموعه‌ای از لینک‌های ورودی با کیفیت، حتی نمی‌توانید در نتایج حضور داشته باشید.
 
در مورد اصول اولیه سئو به عنوان یک رقابت مقدماتی نگاه کنید که باید برنده شوید تا ثابت کنید که شایسته سهمیه حضور در المپیک هستید؛ یا حتی بازی را انجام دهید. اگر نتوانید این اصول اولیه را رعایت کنید، احتمالاً واجد شرایط بررسی بیشتر در ذهن موتورهای جستجو مخصوصا گوگل نخواهید بود.
 
محتوای 10 برابری یا 10X
نکات مهم محتوای 10 برابری:
 
محتوای 10 برابر بهتر از هدف جستجو در نتایج
 
هدف مخاطب از جستجو بسیار مهم است
 
بهترین تجربه کاربری و رابط کاربری محتوا در بین 10 نتیجه اول
 
محتوای کاملا مستند و قابل اعتماد
 
حل مشکل و مقایسه بین محتواها و سوالات کاربران
 
انتخاب بهترین نوع ارائه محتوا
 
رسیدن کاربر به نتیجه در کمترین زمان ممکن(10 برابر کمتر از رقبا)
 

دیجیکالا مسئله کتابخوانی هم برایش مهم است!

 آمارهای نوید بخش از دیجیکالا

قبل از اینکه آمارها را بررسی کنیم به شما بگویم دلیل اینکه بیشتر از دیجیکالا صحبت میکنم این است که کسب و کار موفق ایرانی است و می تواند الگوی خوبی برای ما باشد.
 
اگر از روایت های شیرین گذر کنیم، متوجه می شویم که الگوی رفتاری کاربران اینترنتی در خرید و فروش آنلاین و مارکت پلیس دیجیکالا نکات جذابی را از تشنگی فضای دیجیتال ایران به می گوید.
 
بریم سراغ آمار های شگفت انگیز دیجیکالا:
حضور ۲۴۹هزار فروشنده در بستر مارکت‌پلیس دیجی‌کالا
 
حضور بیش از ۳۴۰۰‌نفر، فروشنده محصولات بومی محلی
 
بیش از ۳۹میلیون بازدید یکتای ماهانه
 
ظرفیت پردازش روزانه بیش از ۹۶۰هزار کالا
 
بیش از ۷میلیون و ۵۰۰‌هزار تنوع کالایی در دیجی‌کالا
 
 
دیجیکالا مسئله کتابخوانی هم برایش مهم است!
اگر گزارش سال 1400 دیجیکالا را مطالعه کنید متوجه یک نکته مهم در مورد کتاب می شوید. بله کتاب جز پرجستجو ترین عبارات در دیجیکالا بوده است یعنی در رتبه دوم!!!
 
دیجیکالا با رفتاری که در اکوسیستم داشته توانسته کاربران را به سمت کتابخوانی هدایت کند و سهم خود را از این مسئولیت اجتماعی ادا کند.
 
کلام آخر؛ محمد نصیری بنیان گذار وبین سئو
خب رسیدیم به انتهای این محتوای جذاب برای آمار فروش اینترنتی ایران! البته این آمارها تقریبا سالی یکبار توسط مجموعه های خصوصی و دولتی منتشر می شوند و متاسفانه مرجعی برای بررسی دقیق در بازه های زمانی کوتاه وجود ندارد. اما همین گزارش ها هم کلی به شما ایده می دهد. اینکه مثلا کتاب هم می تواند فروش اینترنتی خوبی داشته باشد و

افزایش فروش سایت فروشگاهی با سئو سایت

 بجنب؛ اگه اینترنتی بفروشی بردی!

همین اول کار میخواهم به شما بگویم که من هم قبول دارم که شروع یا راه اندازی کسب و کار اینترنتی کار آسونی نیست.
 
دلایلی هم برای اینکه بگم آسون نیست برای شما آوردم:
 
بازار آنلاین خیلی شلوغ شده!
فروش و رقابت با بازار سنتی قابل مقایسه نیست.
ذائقه مشتریان اینترنتی کاملا متفاوت است و همین باعث سخت شدن نگه داشتن مشتریان راضی است.
و...
خب این دلایل را نگفتم که بیخیال ماجرای طراحی سایت فروشگاهی حرفه ای با تجربه فروش 24 ساعته شوید. هنوز هم می توانید به راحتی فروشگاه اینترنتی خودتون را داشته باشید.
 
خب قطعا بخاطر توجه به سختی مسیر، زمان زیادی است که از تجربه فروش آنلاین عقب مانده اید. اما بدانید که حتی در شرایط سخت از این ها هم می توان با استراتژی درست وارد بازار شد و سهمی از بازار را برای خودمان بکنیم.
 
مثلا همین شرکت تپسی وقتی وارد بازار شد که همه ما داشتیم از یک شرکت معتبر دیگری مثل اسنپ استفاده می کردیم ولی خب تپسی با انتخاب های درست و تکنیک های درست توانست به موفقیت دست پیدا کند. پس فکر نکنید که دیگر دیر شده و نمی توان کار انجام داد، ادامه دهید چرا خیلی ها در حال کسب سود از همین بازار هستند.
 
 
 
چجوری فروش اینترنتی موفقی داشته باشیم؟
فروش یا حیات سایت فروشگاه اینترنتی شما راز خاصی ندارد! پس در ابتدا این مسئله را بدانید که رازی در کار نیست.
 
مسئله فقط فقط بازاریابی اینترنتی است. تنها مسیری که از بازاریابی اینترنتی در ایران باقی مانده فقط سئو سایت است. حالا سئو سایت چیست؟!
 
نگران نباشید الان در مثال ساده ای به شما توضیح خواهم داد. من در تمام کلاس ها و دوره های خودم مخصوصا دوره آموزش سئو حرفه ای و کاربردی وبین سئو این مسئله را توضیح میدهم.
 
شما در سئو سایت افرادی را جذب سایت خودتان می کنید که به دنبال محصول و خدمات و یا کسب اطلاعات در حوزه شما هستن یعنی بسیار هدفمند عمل می کنید. مثلا اگر شما دوره آموزش سئو آنلاین را جستجو می کنید به دنبال دوره های آموزشی آنلاین سئو هستید و هرکسی که جز رتبه های برتر گوگل باشد قطعا به فروش نزدیک تر است.
 
پس ما  با طراحی سایت فروشگاه اینترنتی خودمان مغازه ای میخریم یعنی در زمین اجاره ای مثل اینستاگرام نیستیم و بعد با سئو سایت مشتریان را به سمت سایتمان هدایت می کنیم.
 
 
 
افزایش فروش سایت فروشگاهی با سئو سایت
تولید و سئو محتوا دو راهکار اساسی برای جذب مشتری از موتور جستجو گوگل است. ساده اش را گفتم هر کسی جستجو می کند به دنبال رفع نیاز خودش است. پس هر چقدر سایت بهتر، قوی تر و مرتبط تری در حوزه خودمان باشیم ورودی بیشتری هم خواهیم داشت.
 
من در مقالات مختلفی در سایت وبین سئو به موضاعات آموزش سئو، آموزش تولید محتوا و... پرداخته ام که می توانید با یک جستجوی ساده وبین سئو را پیدا کنید و به صورت کاملا رایگان شروع به یادگیری کنید.

افزایش فروش سایت فروشگاهی با سئو سایت

 بجنب؛ اگه اینترنتی بفروشی بردی!

همین اول کار میخواهم به شما بگویم که من هم قبول دارم که شروع یا راه اندازی کسب و کار اینترنتی کار آسونی نیست.
 
دلایلی هم برای اینکه بگم آسون نیست برای شما آوردم:
 
بازار آنلاین خیلی شلوغ شده!
فروش و رقابت با بازار سنتی قابل مقایسه نیست.
ذائقه مشتریان اینترنتی کاملا متفاوت است و همین باعث سخت شدن نگه داشتن مشتریان راضی است.
و...
خب این دلایل را نگفتم که بیخیال ماجرای طراحی سایت فروشگاهی حرفه ای با تجربه فروش 24 ساعته شوید. هنوز هم می توانید به راحتی فروشگاه اینترنتی خودتون را داشته باشید.
 
خب قطعا بخاطر توجه به سختی مسیر، زمان زیادی است که از تجربه فروش آنلاین عقب مانده اید. اما بدانید که حتی در شرایط سخت از این ها هم می توان با استراتژی درست وارد بازار شد و سهمی از بازار را برای خودمان بکنیم.
 
مثلا همین شرکت تپسی وقتی وارد بازار شد که همه ما داشتیم از یک شرکت معتبر دیگری مثل اسنپ استفاده می کردیم ولی خب تپسی با انتخاب های درست و تکنیک های درست توانست به موفقیت دست پیدا کند. پس فکر نکنید که دیگر دیر شده و نمی توان کار انجام داد، ادامه دهید چرا خیلی ها در حال کسب سود از همین بازار هستند.
 
 
 
چجوری فروش اینترنتی موفقی داشته باشیم؟
فروش یا حیات سایت فروشگاه اینترنتی شما راز خاصی ندارد! پس در ابتدا این مسئله را بدانید که رازی در کار نیست.
 
مسئله فقط فقط بازاریابی اینترنتی است. تنها مسیری که از بازاریابی اینترنتی در ایران باقی مانده فقط سئو سایت است. حالا سئو سایت چیست؟!
 
نگران نباشید الان در مثال ساده ای به شما توضیح خواهم داد. من در تمام کلاس ها و دوره های خودم مخصوصا دوره آموزش سئو حرفه ای و کاربردی وبین سئو این مسئله را توضیح میدهم.
 
شما در سئو سایت افرادی را جذب سایت خودتان می کنید که به دنبال محصول و خدمات و یا کسب اطلاعات در حوزه شما هستن یعنی بسیار هدفمند عمل می کنید. مثلا اگر شما دوره آموزش سئو آنلاین را جستجو می کنید به دنبال دوره های آموزشی آنلاین سئو هستید و هرکسی که جز رتبه های برتر گوگل باشد قطعا به فروش نزدیک تر است.
 
پس ما  با طراحی سایت فروشگاه اینترنتی خودمان مغازه ای میخریم یعنی در زمین اجاره ای مثل اینستاگرام نیستیم و بعد با سئو سایت مشتریان را به سمت سایتمان هدایت می کنیم.
 
 
 
افزایش فروش سایت فروشگاهی با سئو سایت
تولید و سئو محتوا دو راهکار اساسی برای جذب مشتری از موتور جستجو گوگل است. ساده اش را گفتم هر کسی جستجو می کند به دنبال رفع نیاز خودش است. پس هر چقدر سایت بهتر، قوی تر و مرتبط تری در حوزه خودمان باشیم ورودی بیشتری هم خواهیم داشت.
 
من در مقالات مختلفی در سایت وبین سئو به موضاعات آموزش سئو، آموزش تولید محتوا و... پرداخته ام که می توانید با یک جستجوی ساده وبین سئو را پیدا کنید و به صورت کاملا رایگان شروع به یادگیری کنید.
صفحه قبل 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 9 صفحه بعد