x تبلیغات
وبلاگ بانو مد

معرفی انواع شلوار زنانه و قیمت انها

 انواع شلوار زنانه ساده

مدل شلوار زنانه ساده گسترده و متنوع است. شما نیاز است قبل از انتخاب مدل شلوارتان استایل تان را انتخاب کنید. مدل های شلوار ساده زنانه در انواع زیر است:
 
شلوار راسته
شلوار بگ
شلوار لگ یا جذب
شلوار دم پا
شلوار جین
اگر استایل رسمی می خواهید بهتر است که به سراغ شلوارهای راسته بروید. شلوارهای جین، جذب و لگ بهترین انتخاب ها برای استایل های اسپرت و کژوال هستند.
 
مدل جدیدتری از شلوار وجود دارد که اورال یا سرهمی است. جنس پارچه اورال نسبت به فصول مختلف و استایل های مختلف، فرق دارد.
نکات مهم خرید شلوار زنانه ساده
در زمان خرید مدل شلوار ساده اگر به نکاتی که در ادامه ذکر خواهیم نمود توجه داشته باشید و آنها را رعایت کنید مطمئن باشید که یک تجربه خریدی بسیار عالی و لذت بخش آن هم بصورت اینترنتی و غیرحضوری خواهید داشت.
 
با روش های زیر شما هم یک شلوار مناسب با کیفیت عالی را تهیه می کنید و همچنین از نظر قیمت شلوار، هزینه معقولی را به نسبت کیفیت، طرح، و مد روز بودن پرداخت می نمایید.
 
قیمت
در ابتدا برای خود یک فیلتر قیمت یا یک رنج هزینه در نظر بگیرید و بنا به کاربرد مصرفی که از شلوار مدنظرتان است هزینه ای را مشخص کنید.
 
این مساله از پرداخت پول اضافی برای شلوارهایی که زیاد برایتان مهم نیست جلوگیری می کند و بسیاری از گزینه ها حذف می شوند و راحتتر می توانید خرید کنید.
 
به عنوان مثال شما یک شلوار راحتی خانگی می خواهید، مسلما هزینه ای که برای آن در نظر گرفتید با قیمت یک شلوار مجلسی شیک متفاوت خواهد بود؛ پس بودجه خود را مشخص کنید.
 
اصلا نیازی به چشم و هم چشمی نیست شما با پرداخت یک مبلغ معقول خریدی عالی خواهید داشت.
 
جنس پارچه
مساله مهم بعدی که می بایست به آن توجه داشت، جنس پارچه است. اول بهتان بگویم که خرید شلوار به نسبت سایر لباس های زنانه می تواند بسیار ساده تر باشد زیرا که مدل های متنوعی از آن در بازار وجود دارد و کاربرد شلوارها مشخص است.
 
در انتخاب جنس پارچه شلوار اول به این سوال جواب بدهید که چقدر می خواهید از آن استفاده کنید؟
 
 
ادامه مطلب

اندازه گیری کابینت

 اندازه گیری کابینت یکی از کارهای مهم و پایه ای در ساخت کابینت آشپزخانه است که دقت عمل و رعایت نکات اصولی در آن به بهتر شدن طرح نهایی و رضایت مشتری می انجامد. در این ویدیو با اصول صحیح اندازه گیری کابینت آشپزخانه آشنا می شوید و با نحوه ی کشیدن پلان آشپزخانه، جاگذاری تاسیسات مانند فاضلاب و لوله ی گاز و لوله ی هود آشنا خواهید شد.

 
یک نقشه کابینت خوب اول با اندازه گیری دقیق شروع میشود. فرقی نمیکند شما خودتان میخواهید انجامش بدهید یا یک متخصص بیاورید. اندازه گیری فضا کار ساده ای نیست. از حفظ جایگاه لوازم خانگی اصلی تا علامت گذاری محدودیت ها، گام های مهمی برای رعایت کردن وجود دارد..
صرفا دانستن اندازه کابینت های قبلی آشپزخانه برای دانستن ابعاد کابینت های جدید، ابعاد فضا برای طرح جدید کابینت را ارائه نمی دهد. اندازه گیری دقیق و کشیدن پلان فضا در سفارش، نصب، و کارایی کمک میکند و آشپزخانه را برای نصب آماده می کند.
برای صرفه جویی در زمان و سردرگمی ما یک راهنمای گام به گام در مورد نحوه اندازه گیری برای کابینت نوشتیم که از صفر تا صد کار را به شما توضیح میدهد.
 
 
ادامه مطلب

هزینه کابینت

 قیمت کابینت را چگونه محاسبه کنیم. یکی از دغدغه های مشتریان کابینت و دکوراسیون نحوه محاسبه فاکتور کابینت می باشد. سامان چوب سعی کرده است که تمامی ابهامات در این مسئله را برای شما عزیزان رفع کند. بسیاری از کابینت سازها برای جذب مشتری از ترفند قیمت پایین استفاده می کنند که در واقع با این عمل مشتریان را فریب می دهند. مشتریان کابینت نیز احساس می کنند فاکتور کابینت سازی بسیار پیچیده تر از فاکتور طلا فروشان است.

 
به جرات می توان گفت هزینه کابینت یکی از وسیع ترین بازه های قیمت خدمات دکوراسیون در حوزه هنر و معماری می باشد. هر فرد یا شرکتی که مشغول طراحی و اجرای کابینت است ملاک های خود را دارد و قیمت متفاوتی برای ساخت کابینت ارائه می کند.
✔ خب حالا این بازه وسیع  لیست قیمت کابینت آشپزخانه موجب سردرگمی مشتریان نیز شده است. برای مثال ممکن بارها آگهی قیمت کابینت آشپزخانه ارزان را بسیار زیاد دیده باشید، از طرفی هم شرکتی را پیدا می کنید که کابینتی با امکانات و کیفیت نه چندان عالی را با هزینه ای هنگفت ارائه می کند.
 
 
ادامه مطلب

اهمال کاری چیست؟

 تعریف اهمال کاری:

اهمال کاری یا به تعویق انداختن کارها (Procrastination) به معنی تاخیر و تعلل در انجام دادن کارهاست. این ساده ترین معنی کلمه اهمال کاری است. از زاویه ای دیگر نیز می توان به تعریف واژه اهمال کاری پرداخت: فرد اهمال کار به جای انجام کارهای ضروری خود به سراغ کارهای با اولویت و ضرورت کمتر می رود و زمان خود را با آنها سپری می کند. لیست کارهای روزانه شخص پراست از کارهایی که لذت انجام دادنشان بیشتر است و از درجه اهمیت و ضرورت کمتری برخوردار هستند.
 
ریشه اهمال کاری از نظر فروید در اصل لذت طلبی ذات انسان قرار دارد. به این معنی که انسان ها بصورت پیش فرض یا غریزی همواره به جای اندیشیدن به اثرات بلند مدت کارها و تصمیم های خود به سراغ رفتارها و کارهای لذت بخش می روند و از هر آنچه که به آنها کمی رنج و زحمت بدهد فراری اند. استفاده از تکنیک اهرم رنج و لذت می تواند در این مقوله کمک کننده باشد. انسان در آینده نگری و تخمین آینده بسیار ضعیف عمل می کند و نمی تواند این را به درستی حدس بزند که در صورتی که انجام کاری را به فردا می سپارد، چه تبعاتی برای او دارد و فردا چه احساسی را تجربه خواهد نمود.
 
ادامه مطلب

تکنیک پومودورو چیست؟

 کلامی دوستانه با شما:

از اونجایی که من کلا به مبحث نظم، برنامه ریزی و مدیریت زمان علاقه زیادی دارم، هر جا تکنیک و روش جدیدی در این زمینه می بینم سریع جذبش می شم و امتحان می کنم.
 
بنظرم این تکنیک و تکنیک هایی مشابه این که باید در مدت زمان خاص و یا طبق شرایط خاصی، روی یک موضوع و یا وظیفه خاص تمرکز بشه، مناسب افرادی هست که بخش بیشتر زمانشون در اختیار خودشون هست.
 
اما مثلا در مورد یک مادر با بچه کوچک این نوع تکنیک ها چندان کارایی ندارن. چون معمولا اینجوری هست که یک مادر موقع انجام کار بارها از سمت بچه فراخونده می شه و مجبوره کار رو رها کنه و دوباره در صورت امکان برگرده و ادامه بده و …
 
مگر اینکه زمان های تنظیم شده خیلی کوتاه باشن و یا کار موردنظر نیاز به تمرکز و دقت زیادی نداشته باشه.
 
 
ادامه مطلب

چگونه رنگ ها را با یکدیگر ست کنیم؟

رنگ های خنثی رنگ های بسیار کاربردی
به رنگ های قهوه ای، مشکی، سفید، خاکستری و بژ رنگ های خنثی گفته می شود. این رنگ ها را می توان یکی از پرکاربردترین رنگ های لباس در نظر گرفت در کمد لباس های یک خانم قرار دارد. در هر فصل، موقعیت و مراسمی می توان آن ها را پوشید و استفاده نمود.
 
برای پیشنهاد می توانید یک بلوز یا زیباترین شومیز زنانه شیک را با رنگی خنثی انتخاب کنید و از زیر کت یا مانتو خود بپوشید. نکته بعدی در خصوص ست کردن این رنگ ها با رنگ زرد مایل به سبز است. رنگی با نام اصلی Chartreuse. می توانید با جستجو نام اصلی آن در اینترنت مدل های آن را مشاهده کنید.
 
شومیز زنانه شیک مدل های متنوعی دارد که ظاهری بسیار جذاب داشته که از پارچه های خاصی دوخته شده که توی تن به اصصلاح خوب می نشیند و تنخور خوبی دارد. انواع شومیز زنانه شیک با رنگ های خیلی دلبرانه و دخترانه در بازار وجود دارد که این روزها بسیار ترند شده که دختران جوان برای روز خواستگاری یا روز بله برون خود از مدل های شومیز دخترانه شیک انتخاب می کنند و یک شب بیادماندنی را برای خود می سازند.
 
 
ادامه مطلب

استایل کژوال چیست؟

 این روزها بسیار در شبکه های اجتماعی به خصوص اینستاگرام نام استایل کژوال را شنیده اید و حتما تابحال از خود این سوالات را پرسیده اید که اصلا تیپ کژوال یعنی چه و مناسب چه رده سنی است؟ یا مختص به یک جنسیت خاص است یا نه؟

 
آیا سبک استایل casual مناسب فصل خاصی از سال است یا خیر و در همه فصول سال می توان آن را پوشید؟
 
همیشه افراد شیک پوش به دنبال نکات و ترفندهایی برای شیک پوشی و ست کردن اصولی لباس ها با رنگ های مختلف هستند؛ از این رو در این یادداشت برآن شدیم تا توضیحی جامع در باب معرفی استایل کژوال داشته باشیم و نکات ست کردن و تیپ زدن در این استایل را بازگو نماییم.
 
تیپ کژوال یکی از خاص ترین و محبوب ترین تیپ هایی است که این روزها در میان خانم ها و آقایان بسیار پرطرفدار است و البته چشم نواز و دلپذیر نیز است.
 
 
ادامه مطلب

انواع شومیز زنانه و راهنمای ست کردن شومیز

 ست کردن شومیز زنانه

اگر به یک مهمانی دوستانه و ساده دعوت شده اید، می توانید یک شومیز ساده را با یک شلوار طرح دار بپوشید. برای اینکه کمی از سادگی خارج شوید استایل خود را با یک گردنبند بلند و دستبند طلایی کامل کنید.
 
اگر شما جزء طرفداران پروپاقرص شلوار جین یا لی هستید، پیشنهاد ما ست کردن یک تاپ با مدلی که از زیر سینه گشاد می شود با یک شلوار جین دخترانه است. راستی پوشیدن صندل دخترانه نیز فراموش نکنید.
 
برای داشتن یک تیپ جذاب برای شب یلدا بهتر است بروید به سراغ تم قرمز و مشکی. شومیز زنانه قرمز رنگ را با یک دامن کوتاه چین دار قرمز ست کنید و یا اینکه دامن تان را با ترکیب رنگی قرمز و مشکی انتخاب کنید. خب برای کامل کردن استایل یلدایی پیشنهاد ما استفاده از اکسسوری هایی مانند کمربند مشکی و گردنبندهای طرح هندوانه و انار است.
 
 
ادامه مطلب

نکات مهم خرید اینترنتی لباس زنانه

 حتما برای شما نیز تابحال پیش آمده است که در وب سایت ها و یا سایر شبکه های اجتماعی مدل لباسی را دیده اید و از آن خوشتان آمده است؛ تصمیم به خرید آن دارید اما ته دلتان نگرانی دارید و از اینکه خرید خود را نهایی کنید دودل هستید. به شما حق می دهیم که نگرانی بابت خرید غیرحضوری داشته باشید؛ اما اگر دستورالعمل های خرید اینترنتی را بدانید با اطمینان خاطر بیشتری سفارش تان را نهایی خواهید نمود و از تجربه یک خرید عالی لذت می برید.

دلایل عدم اطمینان به خرید آنلاین
به نظرتان ریشه این نگرانی و عدم اطمینان خرید اینترنتی از کجاست؟ برخی از افراد تا محصول مدنظرشان را از نزدیک نبینند و آن را لمس نکنند به هیچ وجه راضی به خرید نمی شوند. برخی دیگر همان تعامل اجتماعی که بین افراد در خرید حضوری بوجود می آید را می پسندند و از صحبت های فروشنده حس اطمینان خاطر دریافت می کنند.
 
 
ادامه مطلب

یک فروشگاه اینترنتی خوب چه ویژگی هایی دارد؟

 بسیاری از خانم ها معتقدند که باید لباسی که می خواهند خریداری کنند را پرو کنند و از بابت سایز و جنس آن ها دچار نگرانی می شوند، اما وجود سایت های معتبر و مطمئنی همچون: basalam, digikala, nilatan, banimode خرید اینترنتی را راحت تر و مطمئن تر کرده است.

 
ویژگی بهترین فروشگاه های اینترنتی ایرانی
در زمان خرید اینترنتی دغدغه اصلی کاربران انتخاب بهترین و معتبرترین فروشگاه اینترنتی است. در ادامه چند ویژگی مهم که هر فروشگاه اینترنتی لباس زنانه ای باید داشته باشد، معرفی می کنیم. حواستان به آنها باشد.
 
داشتن سایزبندی کامل و دقیق
از آنجاییکه در خرید اینترنتی دسترسی به پرو کردن لباسها وجود ندارد، از این رو آنلاین شاپ هایی خوب هستند که در ابتدا اندازه های دقیق محصول موردنظر را به کاربر نشان دهند. و شما با داشتن اندازه های خودتان و مقایسه با سایز محصول اقدام به خرید مطمئن نمایید.
 
 
ادامه مطلب
صفحه قبل 1 1 2 3 4 5 6 7 8 9 صفحه بعد